Valt mee denk ik, mn moeder was 33 toen ze mij kreegquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben jij wel een stuk jonger dan ik, maar jouw ouders dan weer ouder
Oh vetquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/Mid(...)_1_2_mod_primary_new
Mooie editie
Nee, lieg ik. Ze is inmiddels 60.quote:
Ambar kan lezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond:
Gaat op elke hond ook af
Ook mijn hond bij het zien van een angstige hond inclusief do not touch me sign:
Ignore
Gekkerd
Ja dat is de conclusie. Lichaamstaal van de hond denk ik, want die was zo ontzettend rustigquote:
Oud. Mijn moeder is 58quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, lieg ik. Ze is inmiddels 60.
Ze was er erg vroeg bij met het krijgen van kinderen.
Werksequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Lunchhap zit er weer in, werkjes werken
Twee keer op een dag etenquote:En dan moet je ook nog eten. Conservatief geschat: gemiddeld twee maaltijden per dag voor een tientje per stuk: nog eens 80 euro.
De late-night snacks komen er dan nog bij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Eten op lowlands:
[..]
Twee keer op een dag eten
Op Lowlands
Het eten daar is een headliner op zich.
Eten is sws duurquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Eten op lowlands:
[..]
Op Lowlands
Met die prijzen mss wat minder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Eten op lowlands:
[..]
Op Lowlands
Als je daar eenmaal bent heb je daar wat meer schijt aanquote:
Ja oke maar toch.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je daar eenmaal bent heb je daar wat meer schijt aanDat zie je later wel weer.
Vriend van me is er nu naartoe voor z'n werk, maar hij krijgt niet de kans om iets te zien. Staat al een tijdje in de filequote:
Niet schuimbekkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kijk nu op de website van Lowlands voor de line up.
Mijn ogen WTF
Ja beetje kut is het wel gedaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kijk nu op de website van Lowlands voor de line up.
Mijn ogen WTF
voor een tientje heb je waarschijnlijk nog niet eens een stuk pizzaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Eten op lowlands:
[..]
Op Lowlands
Hier ook een boel mensen die press/guest zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriend van me is er nu naartoe voor z'n werk, maar hij krijgt niet de kans om iets te zien. Staat al een tijdje in de file
Wel lekkere pizzaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor een tientje heb je waarschijnlijk nog niet eens een stuk pizza
nu heb ik zin in pizzaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel lekkere pizzaVolgens mij stond La Place er met van die steenovenpizza's. En de falafel was ook zo lekker altijd. Er kwam elk jaar meer bij. Thais en Indiaas enzo.
gewoon streng toesprekenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
Volgens mij mogen de katten van twee huizen verder naar buiten sinds deze week. Hedwig laat weer zien dat ik geen andere kat erbij hoef te adopteren.
dus vanavond een AVG'tje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu heb ik zin in pizza
Gelukkig had ik al zin in pizza
ja, mag geen pizza. ben al viesdikquote:
3 dagen? Those are rookie numbersquote:De andere kant van de zomervakantie: ‘Ik kom mensen tegen die al drie dagen niemand hebben gezien’
lijkt me heerlijk om 3 dagen niemand te zienquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
3 dagen? Those are rookie numbers
Kwam ik tegen in een krantenartikel
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, mag geen pizza. ben al viesdik
Nee hoor, mijn vorige kat had er ook 1.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij maakt Ikea ook alleen maar die rat knuffels voor honden
Kleine beertjes denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
Would you rather be in a forest with one grizzly bear-sized mosquito or a thousand mosquito-sized grizzly bears?
Soms lukt het me om drie dagen niemand te zien. Niet vaak genoeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
3 dagen? Those are rookie numbers
Kwam ik tegen in een krantenartikel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |