SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Was dat niet hetzelfde als Orange voor mobiel?quote:
Dat was ook niet je van het.quote:
Oh volgens mij heb ik dat ook nog heel even gehad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was dat niet hetzelfde als Orange voor mobiel?
Hier moesten we betalen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Op school in de bieb zitten om gratis te internetten.
Thuis niet kunnen internetten omdat je moeder met eoa kutvriendin urenlang moest kletsen. OVER NIKSquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Op school in de bieb zitten om gratis te internetten.
Nu is het meer Digitale Cameraweg.quote:
Geen last van, wij hadden gelijk ISDN jeweettochquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thuis niet kunnen internetten omdat je moeder met eoa kutvriendin urenlang moest kletsen. OVER NIKS
Ja die tijd heb ik nooit echt meegemaakt want tegen de tijd dat ik weer een andere computer kreeg en ook eindelijk mocht gaan internetten op mijn kamer was dat probleem al wel opgelost.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thuis niet kunnen internetten omdat je moeder met eoa kutvriendin urenlang moest kletsen. OVER NIKS
Thuis niet mogen internetten omdat je ouders anders niet bereikbaar zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |