als de joden blanken zouden afslachten zou je moord en brand schreeuwenquote:
Dat doen ze indirect toch ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als de joden blanken zouden afslachten zou je moord en brand schreeuwen
Kijk anders even om je heen. Tijdens TV-uitzendingen, in binnensteden, op snelwegen.. overal protesten om de oorlog in Gaza te stoppen. Prima, maar hoe zit het dan met al die andere oorlogen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:39 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Wie is wij? Zegt mij niks...
Nee dat is mainstream media en veelal politieke activisten vermomd als journalisten. Ik zie niks hier in mijn binnenstad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kijk anders even om je heen. Tijdens TV-uitzendingen, in binnensteden, op snelwegen.. overal protesten om de oorlog in Gaza te stoppen. Prima, maar hoe zit het dan met al die andere oorlogen?
Misschien omdat het om een land gaat met zogenaamde gedeelde normen en waarden, democratie, mensenrechten, etc. die deze gruwelheden pleegt, praktijken die wij herkennen uit Nazi-Duitsland.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:51 schreef Solispolar het volgende:
En nee, dit is geen 'whataboutism', maar gewoon de oprechte vraag waar die bijna 'overenthousiaste' betrokkenheid vandaan komt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:11 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Nee dat is mainstream media en veelal politieke activisten vermomd als journalisten. Ik zie niks hier in mijn binnenstad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |