die vaatwasser staan links van de wastafelquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:30 schreef Seven. het volgende:
Heb je een vaatwasser? Ik ben m'n keuken aan het herinrichten zodat alle servies, bestek, pannen en al het andere dat in de vaatwasser gaat, direct naast, boven of tegenover de vaatwasser in de kast gaat.
De kasten met potten/pannen en kookgerief zou ik omdraaien.
Van links naar rechtsquote:
de verhoudingen kloppen niet zo echt dus morgen misschien foto..quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
de verhoudingen kloppen niet zo echt dus morgen misschien foto..
Een foto zou echt ultiem zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
de verhoudingen kloppen niet zo echt dus morgen misschien foto..
omgquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is een vooraanzicht in plaats van boven kwam ik na een tijdje achter
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Optie om deze te verplaatsen naar je schoonmaakkast?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
die vaatwasser staan links van de wastafel
Aaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heb mijn telefoon 6x heen en weer gedraaid en toen zag ik het ineensquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
En dan het kastje rechtsboven als rommelkastquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Nemen die borden en kopjes/glazen echt twee kastjes in beslag? Daar zou ik nog wel iets aan veranderen. En dan ruimte direct boven het aanrecht gebruiken voor eetwaren die je dagelijks gebruikt (bijv. broodbeleg, koffie, thee).
Ovenschalen en apparaten die je minder vaak gebruikt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan het kastje rechtsboven als rommelkast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |