Ohja, volgende maand in de VS hangen alle winkels natuurlijk weer helemaal vol met die halloween meukquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
Oeh de Halloween/herfst dekentjes zijn in de aanbieding. Morgen misschien toch even nog kijken voor die met vleermuizen.
Ik ben zo jaloers op je he.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, volgende maand in de VS hangen alle winkels natuurlijk weer helemaal vol met die halloween meuk
Dat je dan zo'n Walmart binnenkomt en er overal pompoenen en skeletten liggenquote:
Jaaa 😍quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je dan zo'n Walmart binnenkomt en er overal pompoenen en skeletten liggen
En elke koffietent de pumpkin spice latte weer op de kaart heeft staanquote:
Ja dat kan mij niks boeien. Ik wil gewoon allemaal Halloween decoratie kopen daar.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En elke koffietent de pumpkin spice latte weer op de kaart heeft staan
Ecoratie?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat kan mij niks boeien. Ik wil gewoon allemaal Halloween ecoratie kopen daar.
Lekker verantwoord decorerenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ecoratie?
Is dat ecologische decoratież
Jaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ecoratie?
Is dat ecologische decoratież
20,2, we zijn er bijnaquote:
Weet dat festivals wel eens 'edgy' willen zijn met een rare website, maar dit slaat echt nergens opquote:
Die zal nog wel net zo onleesbaar zijn als aantal jaar geledenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet dat festivals wel eens 'edgy' willen zijn met een rare website, maar dit slaat echt nergens ophttps://lowlands.nl/
Zwakbegaafde Joost moet het ook kunnen lezen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet dat festivals wel eens 'edgy' willen zijn met een rare website, maar dit slaat echt nergens ophttps://lowlands.nl/
De gemiddelde Cu2 pagina was duidelijker en beter vormgegevenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zal nog wel net zo onleesbaar zijn als aantal jaar geleden
Je mag wel een souveniertje voor me meenemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, volgende maand in de VS hangen alle winkels natuurlijk weer helemaal vol met die halloween meuk
Al die spookhuizenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je dan zo'n Walmart binnenkomt en er overal pompoenen en skeletten liggen
Ik ga geen 34 kilo chocolade meenemenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag wel een souveniertje voor me meenemen.
Dan maar een ijsmuffinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |