Ja sorry.quote:
Yep. En een extra reden om te kijken of internet elders niet goedkoper kan. Kan wel glasvezel nemen bij Odido, maar die hebben volgens mij ook bijna wekelijks een storing.quote:
Nee hoor, nergens last vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yep. En een extra reden om te kijken of internet elders niet goedkoper kan. Kan wel glasvezel nemen bij Odido, maar die hebben volgens mij ook bijna wekelijks een storing.
Aangename temperaturen op komstquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.buienradar.nl/weer/leeuwarden/nl/2751792/14daagse
Volgende week onder 20 graden.
Hoe dan
Ik zie 22, 21, 25, 27, 23, 20, 19 hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe dan
Ik zit straks 7 jaar bij T-mobile/Odido en persoonlijk heb ik nooit problemen met mijn internet maar misschien heb ik gewoon geluk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yep. En een extra reden om te kijken of internet elders niet goedkoper kan. Kan wel glasvezel nemen bij Odido, maar die hebben volgens mij ook bijna wekelijks een storing.
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoe dan
quote:
Ik dacht dat laatst meerdere grote storingen in het nieuws waren, maar wellicht heb ik dat dan verkeerd opgeslagen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit straks 7 jaar bij T-mobile/Odido en persoonlijk heb ik nooit problemen met mijn internet maar misschien heb ik gewoon geluk.
Klopt maar ik heb er zelf nog nooit last van gehad. 🤷🏼♀️quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat laatst meerdere grote storingen in het nieuws waren, maar wellicht heb ik dat dan verkeerd opgeslagen.
Die waren voor mobiel. Ik denk dat mijn vaste internet er 10 min uitgelegen heeft. Dat was minder dan bij Ziggo, waar het resetten van de modem soms de standaard was voordat je het kon gebruikenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat laatst meerdere grote storingen in het nieuws waren, maar wellicht heb ik dat dan verkeerd opgeslagen.
Hier ook niet, zelden problemen gehad met Ziggo. Was tijdens de tijd van @home wel andersquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Wel een tijdje dat ik vrijwel geen wifi had voor in huis maar dat was uiteindelijk ook opgelost met een nieuwe en andere router. Sindsdien nooit meer problemen gehad eigenlijk.
Je hebt net user getagdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook niet, zelden problemen gehad met Ziggo. Was tijdens de tijd van @:home wel anders
Ja ik heb alleen een internet abonnement bij hun.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die waren voor mobiel. Ik denk dat mijn vaste internet er 10 min uitgelegen heeft. Dat was minder dan bij Ziggo, waar het resetten van de modem soms de standaard was voordat je het kon gebruiken
Ja dat zag ikquote:
Ik ook 30 euro en je bent klaar. Geen gedoe.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen een internet abonnement bij hun.
Ik heb nog nooit dat ding gereset sinds ik een nieuwe heb en die heb ik alweer een aantal jaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook 30 euro en je bent klaar. Geen gedoe.
Ik 1x geloof ik, maar dat komt ook omdat we een stroomstoring haddenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit dat ding gereset sinds ik een nieuwe heb en die heb ik alweer een aantal jaar.
Ik had ooit Planet Internet. Belde ik ze op om te vragen waarom ik geen internet had, was de eerste vraag die ik kreeg of ik al op hun website had gekeken of er een storing wasquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook niet, zelden problemen gehad met Ziggo. Was tijdens de tijd van @:home wel anders
Ja waarom heb je dat dan ook niet gedaan dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ooit Planet Internet. Belde ik ze op om te vragen waarom ik geen internet had, was de eerste vraag die ik kreeg of ik al op hun website had gekeken of er een storing was![]()
.
De klassiekerquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ooit Planet Internet. Belde ik ze op om te vragen waarom ik geen internet had, was de eerste vraag die ik kreeg of ik al op hun website had gekeken of er een storing was![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |