hou vol zeggen als je zelf geen hulp komt biedenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:56 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Sterkte in deze moeilijke tijden. Hou vol!
Ik bied gratis hydratie aan net zoals bij je zusje afgelopen nachtquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
hou vol zeggen als je zelf geen hulp komt bieden
en toen kreeg je van mijn zwager een stomp tussen de ogenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik bied gratis hydratie aan net zoals bij je zusje afgelopen nacht
wannabe @Cockwhalequote:Op donderdag 14 augustus 2025 13:02 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik bied gratis hydratie aan net zoals bij je zusje afgelopen nacht
Ik ga hier bier voor kopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je klacht is officieel terecht verklaard door een KLB moderator
Gr Gr
en prettig weekend en poot van de hont
Drink je anders gewoon lammerzat heb je nergens last vanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:19 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Ik ga hier bier voor kopen.
Kan niet morgenochtend motorrijles. Misschien zaterdag en ik werk van maandag tot vrijdag.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:29 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Drink je anders gewoon lammerzat heb je nergens last van
Poot van de hont? Wat is datquote:Op donderdag 14 augustus 2025 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je klacht is officieel terecht verklaard door een KLB moderator
Gr Gr
en prettig weekend en poot van de hont
Je FOK! klassiekers niet kennenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:14 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Poot van de hont? Wat is dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |