SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat je je moet verifiëren voor Facebook. Ja, jammer dan. Doe je wel of niet. En voor mij is dat niet… dus einde Facebook. Heb het toch alleen maar om snel nieuws te zien. Wat m’n vrienden posten komt niet eens meer in m’n tijdlijn voorbij. 😆quote:
Welke kleur urn wil je?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:32 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ja klopt, al had je toen wat leukere berichten maar ik laat mij opnieuw verassen
Mjaquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat je je moet verifiëren voor Facebook. Ja, jammer dan. Doe je wel of niet. En voor mij is dat niet dus einde Facebook. Heb het toch alleen maar om snel nieuws te zien. Wat m’n vrienden posten komt niet eens meer in m’n tijdlijn voorbij. 😆
Vind ik ook. Daarom zou ik dan m’n account wegdoen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja
Vrij internet vind ik ook wel belangrijk. Of je nou specifieke sites gebruikt of niet.
Social media is allang niet meer social, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Vind ik ook. Daarom zou ik dan m’n account wegdoen.
Goud, als een soort eiquote:
Daaromquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Social media is allang niet meer social, maar dat terzijde.
Ja ik zit ook in die hoek, dacht meteen aan Saharazandquote:
Kan niet, want jij wil nu verast worden en ik niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ja ik zit ook in die hoek, dacht meteen aan Saharazand
Ik hoop je ooit in die urn te kunnen zien dan
Het is veel meer dan alleen Facebook. Zelfs dit forum zou eronder kunnen vallen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat je je moet verifiëren voor Facebook. Ja, jammer dan. Doe je wel of niet. En voor mij is dat niet… dus einde Facebook. Heb het toch alleen maar om snel nieuws te zien. Wat m’n vrienden posten komt niet eens meer in m’n tijdlijn voorbij. 😆
Awww en het zijn nog niet eens vlindersquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
Lol, er vallen de hele tijd allerlei rupsen uit de vlinderstruik
In een kwartier tijd al 3 rupsen op me gehad
Ik zet ze gewoon weer terug de vlinderstruik inquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Awww en het zijn nog niet eens vlinders
Dit forum zou ik niet leuk vinden. Maar bijvoorbeeld bol.com boeit me niet. Bestel toch op m’n naam en adres dus ze weten precies ( als dat zou moeten, mogen, kunnen) wat ik al 15 jaar bestel en waar ik heb gewoond, hoeveel geld ik heb gespendeerd en hoevaak ik iets koop en wat voor spullen dit zijn. Waar m’n interesses liggen, wat ik op m’n wensenlijst heb.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is veel meer dan alleen Facebook. Zelfs dit forum zou eronder kunnen vallen.
Preciesquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zet ze gewoon weer terug de vlinderstruik in
Naam, adres, bsn, foto, geboortedatum, geboorteplaats, woonplaats. Uhuh. Allemaal op een centrale server. Zelfs voor Wikipedia moest het volgens mijquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit forum zou ik niet leuk vinden. Maar bijvoorbeeld bol.com boeit me niet. Bestel toch op m’n naam en adres dus ze weten precies ( als dat zou moeten, mogen, kunnen) wat ik al 15 jaar bestel en waar ik heb gewoond, hoeveel geld ik heb gespendeerd en hoevaak ik iets koop en wat voor spullen dit zijn. Waar m’n interesses liggen, wat ik op m’n wensenlijst heb.
Tja… jammer dan.
Geef ze een handje spinazie, krijgen ze spierballen vanquote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zet ze gewoon weer terug de vlinderstruik in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |