En nogquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over tien jaar kijk ik terug naar de paar foto's die tegenwoordig van me gemaakt worden en denk ik 'meid je zag er goed uit'.
Goed zoquote:Op donderdag 14 augustus 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik heb toch prima beentjes.
Groot voordeel als er werkende airco is ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:16 schreef STING het volgende:
Lekker koel hier nog op kantoorblij dat ik het even het huis uit ben.
Bij ons mocht hij jaren niet aan. Ging zowat dood op kantoor. Het was soms 38 graden binnen. Ben echt een paar keer bijna van m’n stokje gegaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Groot voordeel als er werkende airco is ja.
Waarom mocht ie niet aan?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij ons mocht hij jaren niet aan. Ging zowat dood op kantoor. Het was soms 38 graden binnen. Ben echt een paar keer bijna van m’n stokje gegaan.
Heb toen gewoon m’n spullen gepakt en ben buiten op het bordes gaan zitten.
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij ons mocht hij jaren niet aan. Ging zowat dood op kantoor. Het was soms 38 graden binnen. Ben echt een paar keer bijna van m’n stokje gegaan.
Heb toen gewoon m’n spullen gepakt en ben buiten op het bordes gaan zitten.
Eerst corona en daarna was er iets mee met een onderdeel dat vervangen moest worden maar niet leverbaar was.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom mocht ie niet aan?
Mijn vader is ook helemaal hyped over zijn ijsblokjesmachine.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben zo blij met die ijsblokjesmachine![]()
Heeft hij hem ook van de AH?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn vader is ook helemaal hyped over zijn ijsblokjesmachine.Lijkt me stiekem ook best chill.
Nee dat denk ik niet.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eerst corona en daarna was er iets mee met een onderdeel dat vervangen moest worden maar niet leverbaar was.
Alleen op onze afdeling hadden we dit systeem. Dus echt lekker kut. Door de week konden we nog flexplekken nemen op een andere afdeling maar in het weekend ‘s avonds of ‘s nachts was alles verder dicht in het gebouw. Dus dat kon niet…
Wat is er toch mis met sommige mensen ppffffquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)itgesloten~a7334290/
Lekker dan
Teveel. Al werd er bij gezegd dat dit een eerste beoordeling is:quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met sommige mensen ppffff
Hij = de aanklager van Montpellier.quote:Hij waarschuwt wel dat deze eerste beoordeling bevestigd moet worden door verder onderzoek.
Waarom brengen ze het niet naar buiten zodra het bekend isquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Teveel. Al werd er bij gezegd dat dit een eerste beoordeling is:
[..]
Hij = de aanklager van Montpellier.
Ah nou daar is hij ook te koopquote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.Hem kennende heeft die hem vast op bol.com gekocht ofzo.
Dat het zolang duurde bedoel ik.quote:
Blijkbaar zijn de aanwijzingen erg sterk en is dit een voorlopige conclusie.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom brengen ze het niet naar buiten zodra het bekend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |