SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Maar ik heb al een heel huis voor mezelf?quote:
Ja en?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik heb al een heel huis voor mezelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ik zie het probleem ook nietquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
How do you feel now?
Young and lonely in a strange land
Like heroes in fables and stories
The winds of March will bring winter's end
She's always smiling
When you see her day to day
But she's been crying
While you looked the other way
She's often hiding
To save you from the pain
That she's been fighting
In the most mysterious way
![]()
gaat heen met de wind van maart die de winter tot een einde brengt.... Tis nog niet eens kerst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Maar niet heel je huis zal een mancave zijn denk ikquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik heb al een heel huis voor mezelf?
Is de leeftijd.quote:
t is het blauwe kleurtjequote:
Maar zo fijn is het daar niet, nu is het er tyfuswarm en in de winter zal het er wel ijskoud zijnquote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaat heen met de wind van maart die de winter tot een einde brengt.... Tis nog niet eens kerst!![]()
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar niet heel je huis zal een mancave zijn denk ik
en Cleopatra er naast?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb vandaag wel een sneeuwman getekend in een piramideachtige vorm.![]()
Dat ookquote:
Hele spitse neus.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo goed kan ik niet tekenen...
Ja daarom ging je ook isoleren toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zo fijn is het daar niet, nu is het er tyfuswarm en in de winter zal het er wel ijskoud zijn
badkuip met witte ezelinnemelk waar alleen de spitse neus uit omhoog komtquote:
Pics!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb vandaag wel een sneeuwman getekend in een piramideachtige vorm.![]()
En een zingende leeuw.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
badkuip met witte ezelinnemelk waar alleen de spitse neus uit omhoog komt
Ja de vloer er van zodat in de winter straks niet alle warmte verloren gaatquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarom ging je ook isoleren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |