Sportief hoorquote:
Prima geslapen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:06 schreef Ama het volgende:
Nou ik heb beter geslapen dan ik had verwacht.
Heeft aan gestaan ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Airco op standje toendra?
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
5 dagen lang aan de gerriederrie en dan nu ongesteeld
Ik had mijn ventilator naast mijn bed en heb eigenlijk prima geslapenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Heeft aan gestaan ja.
Maar voor de mensen zonder airco moeten gewoon lekker boven op hun deken beginnen in zo min mogelijk kleding. Je lichaam koelt vanzelf af en je zal merken dat je 's ochtends wakker wordt onder de deken.
Lekker dromenland in drijvenquote:
Dat wil ook wel ja, mits ie niet teveel teringherrie maakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had mijn ventilator naast mijn bed en heb eigenlijk prima geslapen
Ik ben niet onder mijn deken wakker geworden hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Heeft aan gestaan ja.
Maar voor de mensen zonder airco moeten gewoon lekker boven op hun deken beginnen in zo min mogelijk kleding. Je lichaam koelt vanzelf af en je zal merken dat je 's ochtends wakker wordt onder de deken.
Bedankt voor de info.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
daarna ga je overgeven? bloedneus? lopende oren?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
Verder alles goed ja?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
Dan maar snel aan de dolce gusto !!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet onder mijn deken wakker geworden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |