Even eentje huren.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:24 schreef Karzai het volgende:
Zin om morgen met een vlammenwerper de hele rotzooi gewoon in de fik te steken
Wat.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:24 schreef Karzai het volgende:
Welke rotzooi?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:24 schreef Karzai het volgende:
Niet hier plsquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:24 schreef Karzai het volgende:
Naar de kringloop brengen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Al die tweede hands boeken en kleding waarvan toch 4/5 de kliko in gaat
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naar de kringloop brengen.
Nee want ik ga zwemmenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zal je sparen als je een kort rokje aan trekt
Beter dan de fik erin.quote:
Kleding gooi ik altijd in zo'n container. Leger des Heils of andere container. Veel winkels geven ook aan dat je daar kleding in kan leveren. Boeken die niemand wil lekker bij het oud papier doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Al die tweede hands boeken en kleding waarvan toch 4/5 de kliko in gaat
Volgens mij gaat het over de kringloop waar hij werkt.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beter dan de fik erin.
Lekker die boeken vol met neuspulkjes vquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Naar de kringloop brengen.
Ja dat wist ik niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over de kringloop waar hij werkt.
Maar ik wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wist ik niet.
Ik ook niet. Moet misschien even m’n notities bijwerken van elke fokker en info die hij/zij geeftquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wist ik niet.
Fijn. Ik niet. Nu wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |