Heeft aan gestaan ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Airco op standje toendra?
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
5 dagen lang aan de gerriederrie en dan nu ongesteeld
Ik had mijn ventilator naast mijn bed en heb eigenlijk prima geslapenquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Heeft aan gestaan ja.
Maar voor de mensen zonder airco moeten gewoon lekker boven op hun deken beginnen in zo min mogelijk kleding. Je lichaam koelt vanzelf af en je zal merken dat je 's ochtends wakker wordt onder de deken.
Lekker dromenland in drijvenquote:
Dat wil ook wel ja, mits ie niet teveel teringherrie maakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had mijn ventilator naast mijn bed en heb eigenlijk prima geslapen
Ik ben niet onder mijn deken wakker geworden hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Heeft aan gestaan ja.
Maar voor de mensen zonder airco moeten gewoon lekker boven op hun deken beginnen in zo min mogelijk kleding. Je lichaam koelt vanzelf af en je zal merken dat je 's ochtends wakker wordt onder de deken.
Bedankt voor de info.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
daarna ga je overgeven? bloedneus? lopende oren?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
Verder alles goed ja?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
Dan maar snel aan de dolce gusto !!quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet onder mijn deken wakker geworden hoor
Pics?! Ik vraag dit voor een vriend. @FranticDJquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef bitterbal het volgende:
Ik durf dat nooit zo goed, vertrouw die timer op dat ding niet zo. Plus dan moet ik dat ding een meter hoog zetten want mijn bed is te hoogquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik durf dat nooit zo goed, vertrouw die timer op dat ding niet zo. Plus dan moet ik dat ding een meter hoog zetten want mijn bed is te hoog
niet naast, wel aan in de slaapkamer.. mits niet te hard (26 standen) hoor ik em nauwelijksquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Timerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik durf dat nooit zo goed, vertrouw die timer op dat ding niet zo. Plus dan moet ik dat ding een meter hoog zetten want mijn bed is te hoog
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook met de ventilator naast m'n bed geslapenHeerlijk liggen tukken.
Werd vannacht wel wakker en dat ik het lcd-schermpje van de ventilator niet snapte.
Oh wowquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:28 schreef mschol het volgende:
[..]
26 niveau's van hoe hard ie blaast
Stapelbed?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onmisbaar een ventilator voor 's nachts.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook met de ventilator naast m'n bed geslapenHeerlijk liggen tukken.
Werd vannacht wel wakker en dat ik het lcd-schermpje van de ventilator niet snapte.
Hoop dat het hier bij blijftquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
daarna ga je overgeven? bloedneus? lopende oren?
dan heb je alle gaatjes wel weer gehad...
Ik zou het verschil van een stand tussen 1 en 2 op een ventilator amper merken denk ikquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:28 schreef mschol het volgende:
[..]
26 niveau's van hoe hard ie blaast
Oehquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
https://duux.com/product/whisper-ventilator/
Ik vergeet altijd dat Werkendam in Brabant ligt, ik plaats het altijd in dat hoekje met Sliedrecht en Hardinxveld in ZHquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had deze zaak nog een poosje als mijn gefrituurde aardappelreepjesdealer.![]()
Prima frietMaar die eigenaar was een rare fiep.
https://www.omroepbrabant(...)-lang-gevoelige-zaak
snap ik, het verschil is erg subtiel maar wel merkbaar (voor mij)quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou het verschil tussen een stand tussen 1 en 2 op een ventilator amper merken denk ik
jammer dat hun smart deel echt 100% dom isquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh
https://duux.com/product/whisper-flex-2-smart-lavender/
En geen onweerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:31 schreef STING het volgende:
[..]
Viel hier gelukkig nog mee, wel lekker benauwd hier.
Daar past het ook beter bij.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat Werkendam in Brabant ligt, ik plaats het altijd in dat hoekje met Sliedrecht en Hardinxveld in ZH
Ja ga dat ding toch niet heel de nacht aanlaten, dan word ik gegarandeerd met een stijve nek wakkerquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Timer
Ik zet die van mij twee of drie meter van mijn bed en dan heb ik een heerlijk briesje
Boxspring op pootjes en dikke topperquote:
Je doet me denken aan die lui in het huistemperatuurtopic die zelf goede isolatie en/of goede airco hebben en anderen die dat niet hebben de les gaan zitten lezen van hoe het moetquote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Heeft aan gestaan ja.
Die van mij geeft een lekker ruisjequote:Op donderdag 14 augustus 2025 08:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ga dat ding toch niet heel de nacht aanlaten, dan word ik gegarandeerd met een stijve nek wakkerPlus dat ding maakt ook een teringherrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |