die loempiaas zijn ookbest goed voor die prijsquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
deze zijn trouwens erg lekker.
ik zie bij ah de rotirollen niet bij de productenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik haal die kipnuggets deluxe wel eens van Duca. Maar alleen als ze in de (persoonlijke) bonus zijn..
Ik heb ze er volgens mij wel zien liggen (maar dat was dan bij een XL). Maar ik kan ze ook bij de Jumbo hebben gezien...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie bij ah de rotirollen niet bij de producten
Priemmmm met u?quote:
mwa was ik 10min geleden nog niet van overtuigdquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nu een stuk aangenamer buiten.
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:24 schreef Karzai het volgende:
ik heb net mijn hapje bij de koreaan gehaald, was te lui om te koken
[ afbeelding ]
Net op de fiets wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa was ik 10min geleden nog niet van overtuigd
Maar het is bij jou toch sowieso geen 34 graden geworden buiten vandaag?quote:
Ik zie maar twee groene dingen.quote:
Nee, gelukkig niet. Maar de benauwdheid is nu ook een stuk weg.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het is bij jou toch sowieso geen 34 graden geworden buiten vandaag?
Heb je een kamer vrij? Slaap ik daar de komende twee nachten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar de benauwdheid is nu ook een stuk weg.
mwoah het was in ieder geval lekkerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie maar twee groene dingen.En zes niet groene dingen.
de zolder is vrij.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je een kamer vrij? Slaap ik daar de komende twee nachten.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu ik weet hoe mijn nieuw appartementje er van binnen uit ziet, ga ik denk ik lekker slapen zo...
Trustequote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tandjes poetsen en dan maar op bed gaan liggen...
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:45 schreef Nizno het volgende:
ik sluit de laptop ook af en kijk nog even een QItje voor ik ook ga slapen
Gute Nacht Freunde
quote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fokkers en zolders is wel een match
Geen idee. Ben er recentelijk niet op geweest.quote:
Slaap ik tussen de spinnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ben er recentelijk niet op geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |