Net op de fiets wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa was ik 10min geleden nog niet van overtuigd
Maar het is bij jou toch sowieso geen 34 graden geworden buiten vandaag?quote:
Ik zie maar twee groene dingen.quote:
Nee, gelukkig niet. Maar de benauwdheid is nu ook een stuk weg.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het is bij jou toch sowieso geen 34 graden geworden buiten vandaag?
Heb je een kamer vrij? Slaap ik daar de komende twee nachten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar de benauwdheid is nu ook een stuk weg.
mwoah het was in ieder geval lekkerquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie maar twee groene dingen.En zes niet groene dingen.
de zolder is vrij.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je een kamer vrij? Slaap ik daar de komende twee nachten.
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nu ik weet hoe mijn nieuw appartementje er van binnen uit ziet, ga ik denk ik lekker slapen zo...
Trustequote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tandjes poetsen en dan maar op bed gaan liggen...
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:45 schreef Nizno het volgende:
ik sluit de laptop ook af en kijk nog even een QItje voor ik ook ga slapen
Gute Nacht Freunde
quote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fokkers en zolders is wel een match
Geen idee. Ben er recentelijk niet op geweest.quote:
Slaap ik tussen de spinnen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ben er recentelijk niet op geweest.
Trippel trippel trippel...quote:
je doet toch waterpolo?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Oh Jezus, mensen zonder airco gaan echt een klotenacht tegemoet in het westen
ja, zo met vlinder film kijkenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:01 schreef Modus het volgende:
@:EttovanBelgie
ga eens wat nuttigs doen ipv discussies op internet proberen te winnen
Wil ze straks de live-action van de kleine zeemeermin kijken. Ga je weer helemaal los.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, zo met vlinder film kijken
Ik sla de nacht wel over.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Dankjewel of nou ja noord oosten.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:56 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het is in het oosten nog erger
Sterkte daar
Als ik vannacht verrot slaap dan slaap ik morgennacht hopelijk wel goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik sla de nacht wel over.
Welnee joh. Ventilator aan en lekker knorren.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:55 schreef Nattekat het volgende:
Halen jullie het einde ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zij niet, die zal na een half uur wel opgerold op de bank liggen te slapenquote:
Dan kom jij hier even ZIN posten?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zij niet, die zal na een half uur wel opgerold op de bank liggen te slapen
WB. Wilde (een paar dagen geleden) al op de barricade klimmen met kruidenboter maar je bent er alweer.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kom jij hier even ZIN posten?
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:18 schreef Shii het volgende:
[..]
WB. Wilde (een paar dagen geleden) al op de barricade klimmen met kruidenboter maar je bent er alweer.
Oh snap ik welquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zij niet, die zal na een half uur wel opgerold op de bank liggen te slapen
IJverige UIquote:Op woensdag 13 augustus 2025 22:18 schreef Shii het volgende:
[..]
WB. Wilde (een paar dagen geleden) al op de barricade klimmen met kruidenboter maar je bent er alweer.
Hey jij daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |