En chocolade.quote:
Hmm. Daar ga ik me niet aan wagen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
Kan iemand m’n buik amputeren? Bedankt
Gr.gr.
Oquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm. Daar ga ik me niet aan wagen.
Te veel bloed
Mag ik dan mijn inspiratie op doen uit de serie die ik nu kijk? The Knick.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
Gr.gr.
Dit ontdekte jij net of?quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
Karamel en chocolade is wel echt een geweldige combinatie. Maak er een koekje van en het moet toch wel lekker zijn.
Misschienquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag ik dan mijn inspiratie op doen uit de serie die ik nu kijk? The Knick.
Wat wil je met me doen?quote:
Dr @bitterbal wil dat vast welquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:54 schreef Moeraskat het volgende:
Gr.gr.
Maak het langwerpig en je hebt een twixquote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
Karamel en chocolade is wel echt een geweldige combinatie. Maak er een koekje van en het moet toch wel lekker zijn.
Momenteel opereren ze weinig en zijn ze meer bezig met andere activiteiten met elkaar dus heb nu even snel geen inspiratie.quote:
Ja dat is ook een favoriet van me.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maak het langwerpig en je hebt een twix
Ik las: karnemelk en chocolade.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:56 schreef Ama het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las: karnemelk en chocolade.
Nou, weer blij met een dooie musquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Momenteel opereren ze weinig en zijn ze meer bezig met andere activiteiten met elkaar dus heb nu even snel geen inspiratie.
Goed ideequote:
Ze zullen zo vast wel een keer klaar zijn met rampestampen dus dan kan ik inspiratie op doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, weer blij met een dooie mus
Okéquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze zullen zo vast wel een keer klaar zijn met rampestampen dus dan kan ik inspiratie op doen.
Karnevlaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
dat klinkt ook erg viezquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:13 schreef essnhills het volgende:
Oh ja ik had Gwoon double caramel in xe koelkast gelegd
quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaakquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja jij jaquote:
"Authentiek Surinaams recept"quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
deze zijn trouwens erg lekker.
Jaaaquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
vast niet maar t smaakt wel goedquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Authentiek Surinaams recept"
Sure
quote:
had ze voor 2 euro. zie nu online dat ze 3.15 zijn.quote:
Wowquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
had ze voor 2 euro. zie nu online dat ze 3.15 zijn.
snelle prijsstijging in 7 dagen tijd
die loempiaas zijn ookbest goed voor die prijsquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie bij ah de rotirollen niet bij de productenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik haal die kipnuggets deluxe wel eens van Duca. Maar alleen als ze in de (persoonlijke) bonus zijn..
Ik heb ze er volgens mij wel zien liggen (maar dat was dan bij een XL). Maar ik kan ze ook bij de Jumbo hebben gezien...quote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie bij ah de rotirollen niet bij de producten
Priemmmm met u?quote:
mwa was ik 10min geleden nog niet van overtuigdquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is nu een stuk aangenamer buiten.
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 13 augustus 2025 21:24 schreef Karzai het volgende:
ik heb net mijn hapje bij de koreaan gehaald, was te lui om te koken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |