SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
redelijk, toen ik net in bed was gaan liggen begon er een of andere malloot een straatrace te houden met een motorfiets. hoordeook allemaal gejoel kan er verder niets over vinden op 112 0f p2000quote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
Ja niet blij met deze temperaturen
Jij nog een beetje kunnen slapen vannacht?
Geen rekening houdend met de mensen die al slapen.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
redelijk, toen ik net in bed was gaan liggen begon er een of andere malloot een straatrace te houden met een motorfiets. hoorde allemaal gejoel kan er verder niets over vinden op 112 0f p2000![]()
was gelukkig na een halfuurtje wel weer afgelopen.
mensen krijgen de kolder in hun kop met deze temperaturenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen rekening houdend met de mensen die al slapen.
Maar gelukkig dat het snel over was dan
Ja je zou dan toch denken dat ze rustig gaan zittenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
mensen krijgen de kolder in hun kop met deze temperaturen
Hey Lieverdquote:
quote:
Ik weet niet of ikquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo slijmballen en andere broekjesglijers
Wie gaat er dan ook met de treinquote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:
De airco blaast flink maar toch vind ik het warm in de trein
iew. treinenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Mensen die sneller met de trein op hun werk zijn dan met de auto.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met de trein
Ik had wel airco en het was lekker koelquote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen die sneller met de trein op hun werk zijn dan met de auto.
gewoon het bovenste knoopje van je overhemd open latenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Morguh Katquote:
ik zag dit weekend iemand lopen die alleen het onderste knoopje vast had.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon het bovenste knoopje van je overhemd open laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |