Juist niet volgens mij moet je dus gewoon gezond dieet met veel vezels en zoquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je kunt het een beetje sturen door te roken, pep te snatsen of de avond ervoor iets eten waardoor je zeker aan de diarree gaat.
Oh oke, nou ja dan doe je dat.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:42 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Juist niet volgens mij moet je dus gewoon gezond dieet met veel vezels en zo
wat is normale stoelgang preciesquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:02 schreef SoS87 het volgende:
Als het gewoon normale stoelgang is zou ik me er niet druk over maken.
Als je je vinger er in steekt mag er maximaal een laagje van 2mm op je vinger achterblijven, dan zit je goed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
wat is normale stoelgang precies
Zoek maar even op: Bristol Stoelgang Schaal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
wat is normale stoelgang precies
Ik heb veel gezommen ergens waar blauwalg is zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:56 schreef Bucketlist het volgende:
Is er niks anders? Meer vezels? Meer water? Meer cafeïne?
Dat werkt alleen met goedkope pep. Anders zit er geen laxeermiddel in.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 18:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je kunt het een beetje sturen door te roken, pep te snatsen of de avond ervoor iets eten waardoor je zeker aan de diarree gaat.
Mijn lichaam kan dat gewoon niet. Zodra ik met de auto op 1 kilometer van m'n huis weer terug in de auto van werk zit moet ik vaak schijten. Eerder niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:16 schreef Jahr00n het volgende:
Zolang het in de baas zijn tijd is zou ik me er geen zorgen over maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |