Ik deed dat ook altijd omdat ik dat gewicht nodig had van een dekbed maar sinds een paar maanden overgestapt naar slapen alleen onder een dekbedovertrek en ik heb in geen tijden zo goed geslapen in de zomer.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
Ik slaap gewoon altijd onder een dekbed.![]()
Ik vind het echt niet lekker slapen met alleen een laken.
Ik denk dat ik er nooit aan kan wennen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:57 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik deed dat ook altijd omdat ik dat gewicht nodig had van een dekbed maar sinds een paar maanden overgestapt naar slapen alleen onder een dekbedovertrek en ik heb in geen tijden zo goed geslapen in de zomer.
Je moet je gewoon niet zo aanstellen en doen wat ik zeg. Probeer het eens een weekje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er nooit aan kan wennen.
Nee ik ga dat helemaal niet proberen voor een week. Ik slaap liever die week gewoon lekker.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen en doen wat ik zeg. Probeer het eens een weekje.
Dat dacht ik ook altijd en dan probeerde ik allemaal van die trucjes zoals er half onder of met 1 been er nog uit of alleen m'n benen eruit en alleen m'n voet eronder maar dan blijf je bezig en is het gewoon nog altijd kut dus probeer nou maar wat ik zeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik ga dat helemaal niet proberen voor een week. Ik slaap liever die week gewoon lekker.
Misschien moet ik dat nu toch ook maar eens ga doen nu de knaken tegen de plinten aan klotsen. Bloedirritant om te moeten gaan zuipen en blowen om maar te voorkomen dat ik zo'n gebroken zweetnacht heb.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:14 schreef CoolGuy het volgende:
Airco's aan en prima slapen onder het dekbed.
Is een verademing, dus ik zou het doen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat nu toch ook maar eens ga doen nu de knaken tegen de plinten aan klotsen. Bloedirritant om te moeten gaan zuipen en blowen om maar te voorkomen dat ik zo'n gebroken zweetnacht heb.
Op termijn ook veel goedkoper denk ik, toch naar 'ns informeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is een verademing, dus ik zou het doen.
Ik zou een dikke auto kopen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat nu toch ook maar eens ga doen nu de knaken tegen de plinten aan klotsen. Bloedirritant om te moeten gaan zuipen en blowen om maar te voorkomen dat ik zo'n gebroken zweetnacht heb.
En dan ¤400,- per maand naar de Vereende overhevelen zeker, ik zit wel even goed.quote:
Verzeker hem dan op naam van een familielid ofzo. Deed ik vroeger ook, auto stond op naam van m'n moeder terwijl die er geen meter in reed.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dan ¤400,- per maand naar de Vereende overhevelen zeker, ik zit wel even goed.
En ze dan stokken geven om me mee te slaan? Doe niet zo mal.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 06:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Verzeker hem dan op naam van een familielid ofzo. Deed ik vroeger ook, auto stond op naam van m'n moeder terwijl die er geen meter in reed.
LOL wist niet dat je zo'n angsthaas was.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En ze dan stokken geven om me mee te slaan? Doe niet zo mal.
Heeft niets te maken met angst, maar met de realiteit die zelfs verbogen wordt om mij maar te kunnen naaien.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
LOL wist niet dat je zo'n angsthaas was.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
Ik slaap gewoon altijd onder een dekbed.![]()
Ik vind het echt niet lekker slapen met alleen een laken.
Je laat je teveel gevangen nemen in het systeem. Ik ontsnap er het liefste aan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 07:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met angst, maar met de realiteit die zelfs verbogen wordt om mij maar te kunnen naaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |