Dit is volgens deskundigen het beste boek dat ooit over toegepaste mensenkennis werd geschreven.
Het leert u onder andere:
Gemakkelijk snel vrienden maken.
Uw populariteit verhogen
Anderen tot uw denkbeelden overhalen
Uw inkomen te vergroten
Overal welkom te zijn
Meer samenwerking te krijgen
Beter en interessanter te praten
Enthousiaster te worden en dit succesvol over te brengen
Dit boek werd reeds in 36 talen vertaald en door meer dan 20 miljoen mensen over de hele wereld gelezen.
Een van de tien boeken die het leven van mensen het meest ingrijpend hebben beinvloed.
Hebben jullie ervaring met dit soort boeken en wat vinden jullie ervan?
Helaas is 19 euro een behoorlijke prijs... (voor iemand die elk dubbeltje moet omdraaien zoals mijzelf)
quote:je liegt want dan zat je niet op fok maar dan was je aan`t werken
Op zondag 23 februari 2003 14:41 schreef R2cksson het volgende:
Lijkt me wel een interessant boek. Niet omdat je er "vrienden" mee kunt krijgen, maar meer omdat je een beetje algemene mensenkennis ervan krijgt.Helaas is 19 euro een behoorlijke prijs... (voor iemand die elk dubbeltje moet omdraaien zoals mijzelf)
quote:Ik ben mn school aan het afronden...
Op zondag 23 februari 2003 14:52 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
je liegt want dan zat je niet op fok maar dan was je aan`t werken
En op het moment is er weinig werk beschikbaar, aangezien ik nog nergens werk ben tegengekomen.
Voor studenten is het nou eenmaal op een houtje bijten denk ik...
quote:Doet me denken aan Dr.Phil, bekend van Oprah en CNN
Op zondag 23 februari 2003 14:35 schreef Freel het volgende:
Het leert u onder andere:Gemakkelijk snel vrienden maken.
Uw populariteit verhogen
Uw inkomen te vergroten
Overal welkom te zijn
Enthousiaster te worden en dit succesvol over te brengenDit boek werd reeds in 36 talen vertaald en door meer dan 20 miljoen mensen over de hele wereld gelezen.
Een van de tien boeken die het leven van mensen het meest ingrijpend hebben beinvloed.Hebben jullie ervaring met dit soort boeken en wat vinden jullie ervan?
"Mijn vrienden pesten me"
Binnen 5 minuten volgt de McPhilspecial:"laat je niet kisten!!"
Ik ben niet kapot van deze benadering, het komt wat cheap over eigenlijk. Denk dat het met zo'n boek ook zo is. Maar, als het voor veel mensen werkt, dan is het okee, lijkt me.
quote:Al die dingen wil ik helemaal niet.
Op zondag 23 februari 2003 14:35 schreef Freel het volgende:
666759231&Section=BOOK&sec_Page=Synopsis[/url]
Gemakkelijk snel vrienden maken.
Uw populariteit verhogen
Uw inkomen te vergroten
Overal welkom te zijn
Enthousiaster te worden en dit succesvol over te brengen
toch heb ik er veel van kunnen opsteken.
quote:Nee, maar wel als je amway-distributeur of andersoortig vertegenwoordigertje bent!
Op zondag 23 februari 2003 15:01 schreef X-Ray het volgende:[..]
Al die dingen wil ik helemaal niet.
quote:Daarvoor hebben we toch onze vrienden in Groningen ? Ze hebben mij deze maand weer voor 750 euri gesponsord
Op zondag 23 februari 2003 14:55 schreef R2cksson het volgende:[..]
Voor studenten is het nou eenmaal op een houtje bijten denk ik...
quote:Daar doelde ik ook op, je kan mensen toch wat makkelijker beinvloeden met zulke informatie.
Op zondag 23 februari 2003 15:47 schreef Idols-fanaat het volgende:[..]
Nee, maar wel als je amway-distributeur of andersoortig vertegenwoordigertje bent!
Je leert er heel goed het opportunistische denken mee!
Heb je het boek nog?
quote:Had ik die vrienden dan ook maar...
Op zondag 23 februari 2003 15:50 schreef Rollins het volgende:[..]
Daarvoor hebben we toch onze vrienden in Groningen ? Ze hebben mij deze maand weer voor 750 euri gesponsord
quote:Jazeker!
Op zondag 23 februari 2003 15:50 schreef R2cksson het volgende:[..]
Daar doelde ik ook op, je kan mensen toch wat makkelijker beinvloeden met zulke informatie.
Heb je het boek nog?
quote:Als ik het geld had dan had ik het me ook wel aangeschaft...
Op zondag 23 februari 2003 15:55 schreef Idols-fanaat het volgende:[..]
Jazeker!
Staat in me boekenkastje en soms blader ik er nog weleens in.
Je moet gewoon selectief lezen he.
Mind control
eeh, eentje heet geloof ik "Denk groot, word rijk" en eentje had een titel met "succesvol" erin...heh, ze liggen nog in mijn ouderlijk huis en er ligt vast een laagje stof op...
quote:je kunt inderdaad zelf kiezen hoe je je eigen mind wilt controllen!!
Op zondag 23 februari 2003 15:58 schreef R2cksson het volgende:[..]
Als ik het geld had dan had ik het me ook wel aangeschaft...
Mind control
Ik wil je het boek wel uitlenen, maar ik weet nooit zeker of ik het dan nog terugkrijg van je.....
"All you have to change is everything you are."
Zo'n boek kan jou toch niet zomaar even vertellen wat voor persoon je moet zijn, met wat voor karakter?
quote:Het wordt in ieder geval een goede vriend van je en anders wel een goede relatie...
Op zondag 23 februari 2003 16:00 schreef Idols-fanaat het volgende:[..]
je kunt inderdaad zelf kiezen hoe je je eigen mind wilt controllen!!
Positief denken kun je jezelf aanleren (infeite is het gewoon hersenspoelen uiteraard)Ik wil je het boek wel uitlenen, maar ik weet nooit zeker of ik het dan nog terugkrijg van je.....
quote:Terugkrijgen is een ding wat zeker is, maar dan zal ik het eerst moeten krijgen...
Op zondag 23 februari 2003 16:00 schreef Idols-fanaat het volgende:[..]
je kunt inderdaad zelf kiezen hoe je je eigen mind wilt controllen!!
Positief denken kun je jezelf aanleren (infeite is het gewoon hersenspoelen uiteraard)Ik wil je het boek wel uitlenen, maar ik weet nooit zeker of ik het dan nog terugkrijg van je.....
Het is niet zo nodig hoor, aangezien het opsturen/ophalen ook geld kost. Ik vind het iig wel een heel aardig gebaar of is het een begin van je mind control op mij?
Ik vraag me af of ze het niet in een bibliotheek hebben...
En is dit niet tegen de regels ivm copyrights enzo?
Unautorised copying, hiring, lending, public performance and broadcasting of the autors work is prohibited.
Mocht je nog achter de titels komen van de boeken die je ook nog noemde dan hoor ik ze graag (liefst met een korte recensie van jou, aangezien je ze hebt toegepast/actief hebt gelezen)
eigenlijk komt het boek hier op neer:
mens wil 2 dingen: sex en "het gevoel belangrijk gevonden te worden"
het boek gaat in op dat 2e stukje...
het staat vol met voorbeelden, de schrijver was volgens mij iemand die nogal graag praatte want het boek had naar mijn mening met evenveel nuttige inhoud 20 blaadjes dik kunnen zijn...
maar het is opzich wel een aardig boek, je kan er zeker iets aan hebben...
alleen titel is beetje slecht gekozen, lijkt net alsof het voor desperate figuren is ofzo.
quote:
Op zondag 23 februari 2003 21:25 schreef ArmaniMania het volgende:
Marketing verlokkerij, iedereen is anders en je moet elkaar ook maar in de smaak vallen. Als ik dat boek zou kopen,zou ik nog lang geen vriendjes willen zijn met de koningin.. Maar ik wil het boek ook niet...vette BS
en nu flikker maar een eind op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |