'Gisteren in de chat zei iemand ook zoiets als 'als alle aanhangers van Ulx geband worden, is het probleen opgelost'.
Ik beschouw mij niet als zijn aanhanger, maar ik weet dat sommige mensen mij wel als zodanig beschouwen, alleen maar omdat ik zijn vriendin ben.'
oeps..floepte ik er zo maar uit
quote:Ik wist wel dat die rotte appel van een Ulx niet te vertrouwen is en er dus blijkbaar 2 vriendinnetjes op na houdt
Op 22 december 2000 19:31 schreef Koos Voos het volgende:
deze kan wel op slot..
Ik beschouw mij niet als zijn aanhanger, maar ik weet dat sommige mensen mij wel als zodanig beschouwen, alleen maar omdat ik zijn vriendin ben.'oeps..floepte ik er zo maar uit
Maar goed; ontopic:
Jane, ja ik vind Bianca ook de rotte appel van het Big Brother huis, hoewel bij Sabine de rotte appel ook niet ver van de boom valt.
quote:Dankjewel Koos Voos.
Op 22 december 2000 19:31 schreef Koos Voos het volgende:
deze kan wel op slot..'Gisteren in de chat zei iemand ook zoiets als 'als alle aanhangers van Ulx geband worden, is het probleen opgelost'.
Ik beschouw mij niet als zijn aanhanger, maar ik weet dat sommige mensen mij wel als zodanig beschouwen, alleen maar omdat ik zijn vriendin ben.'
oeps..floepte ik er zo maar uit
Sorry, off topic.
zeker niet als ze ook nog het leukste hoekje van Fok! komen verzieken...
I'll be watching you !!
Is er iemand met een e-mail of icq van een moderator? Er zijn weer klierige kleuters bezig..
quote:Ik ben geen kloon, maar een rotte appel.
Op 22 december 2000 19:43 schreef Koos Voos het volgende:
sommige klonen krijgen NOOIT mijn respect..
quote:Ik ben geen klierige kleuter, maar een rotte appel.
Op 22 december 2000 19:46 schreef Gert het volgende:
MAG DEZE DICHT!!!!????Is er iemand met een e-mail of icq van een moderator? Er zijn weer klierige kleuters bezig..
Ontopic dan maar weer:
Wauw, wat ging die Willem vandaag tekeer zeg! Vond je dat ook, Koos Voos?
quote:Zie je dat Havoc? Tong80 noemt je een rot-op, ik zou dat niet pikken hoor!
Op 22 december 2000 19:47 schreef tong80 het volgende:
ROT OP !!
On-topic:
Ik vind het jammer dat Tara zo snel uit het Big Brother-huis ging.
met stip binnengekomen op mijn binnenkort te publiceren blacklist...
iedere Fokker heeft het recht te weten WIE de boel hier loopt te verneuken (IP graag)
Net als een rotte appel van de boom...
Dus please Koos Voos, laten we het hier leuk houden.
Het is 't niet waard.
quote:Petra & Co.-Laat je gaan
Op 22 december 2000 20:03 schreef Koos Voos het volgende:
Cartman..mijn respect heb je, liet me even gaan.
(Had me de laatste dagen al erg veel ingehouden)
Jaar/datum van binnenkomst in de Top40: 25-11-1989
Hoogst bereikte positie: 19
Aantal weken: 6
Label: High Fashion
On-topic:
Koos Voos, wat vond jij van die steek onder water van Maurice vandaag?
quote:Ik heb het e-mailadres, het ICQ-nummer, het vaste telefoonnummer, het mobiele telefoonnummer en het huisadres van Havoc.
Op 22 december 2000 19:46 schreef Gert het volgende:
MAG DEZE DICHT!!!!????Is er iemand met een e-mail of icq van een moderator? Er zijn weer klierige kleuters bezig..
Wat wil je dat ik voor je doe? Hem bellen, e-mailen, ICQ-en, schrijven of SMS-en?
On-topic dan maar weer:
Anouk moet niet zo janken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |