Hmmmm, weet niet wat ik daarvan moet vindenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Straciatella gold, aldus instagram.
https://www.instagram.com/reel/DNAo1JPMr0t/
hmm, binnen 800m ben ik wel in het centrum van mn dorp, dan heb ik wel de keuze uit een paar ijs en snack zaken.quote:
Ik vond het fantastischquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen was iedereen verkocht
Ik vond er verder weinig aan
quote:
Binnen een straal van 500 meter heb ik twee snackbars, twee toko's, een Italiaan die verse pizza's en pasta's maakt, een Chinees en twee ijssalons.quote:
is dit een nieuw spelletje waarbij we nu moeten pinpointen wat je locatie is?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen een straal van 500 meter heb ik twee snsckbars, twee toko's, een Italiaan die verse pizza's en pasta's maakt, een Chinees en twee ijssalons.
Doe maar een poging. Tenzij je @mschol bent. Dan ben je uitgesloten van deelname. @Citizen.Erased ook trouwens.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
is dit een nieuw spelletje waarbij we nu moeten pinpointen wat je locatie is?
netjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen een straal van 500 meter heb ik twee snackbars, twee toko's, een Italiaan die verse pizza's en pasta's maakt, een Chinees en twee ijssalons.
Zeker. Met name die toko's ben ik erg blij mee. Indisch eten.quote:
is het ook betaalbaar?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Met name die toko's ben ik erg blij mee. Indisch eten.
Ik heb een AYCE binnen 500 meterquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnen een straal van 500 meter heb ik twee snackbars, twee toko's, een Italiaan die verse pizza's en pasta's maakt, een Chinees en twee ijssalons.
Niet de food court prijzen die jij gewend bent. Voor een rames menu betaal je 12,50. Vind ik best te overzien.quote:
KGGGGGZZZZZZZTT *poeff* ____________quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
de vier grootste steden is in bijna iedere gemeente een snackbar
Essnhills Keekskes?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een AYCE binnen 500 meter
oh das voor NL best oke.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de food court prijzen die jij gewend bent. Voor een rames menu betaal je 12,50. Vind ik best te overzien.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KGGGGGZZZZZZZTT *poeff* ____________
Ik weet wel toen ik in Azië woonde ik zelden kookte omdat de food courts altijd goedkoper waren. En ook gewoon goed voedsel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das voor NL best oke.
Ik eet hier ook niet altijd zo goedkoop hoorvandaag heb ik voor 8,22 euro gegeten
ik denk dat ik het kan maar ik mis motivatiequote:Op maandag 11 augustus 2025 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar een poging. Tenzij je @:mschol bent. Dan ben je uitgesloten van deelname. @:Citizen.Erased ook trouwens.
Hoe is "bijna iedere gemeente in de vier grote steden"?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[im=450g]https://media.tenor.com/jf2rMCZMYv0AAAAe/snackbar-new-kids.png[/img]
waar woonde je dan?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wel toen ik in Azië woonde ik zelden kookte omdat de food courts altijd goedkoper waren. En ook gewoon goed voedsel.
nee ik weet met zijn pokemon gifts ook nog wel een kleiner gebied te pinpointenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe is "bijna iedere gemeente in de vier grote steden"?
Dan moet je altijd naar buitenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar woonde je dan?
Ik eet idd altijd buiten de deur
quote:
thuisbezorgd ftwquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je altijd naar buiten
Misschien die g niet zo raar neerzettenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[im=450g]https://media1.tenor.com/m/jf2rMCZMYv0AAAAd/snackbar-new-kids.gif[/img]
Stomme gifjes
Die hebben het ook warm denk ikquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeps maar das hier helemaal niet zo'n opgave. in Rotterdam moest ik er niet aan denken maar hier stap ik zo op de scooter. Alleen vorig jaar met de overstromingen was het niet altijd even chillquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je altijd naar buiten
Oh is dat hetquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien die g niet zo raar neerzetten
[ afbeelding ]
Er zit geen tijdslimiet op dit vraagstuk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik denk dat ik het kan maar ik mis motivatie
quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee ik weet met zijn pokemon gifts ook nog wel een kleiner gebied te pinpointen
#WerkenbijdeNOSquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grootste deel vd tijd in Singapore.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar woonde je dan?
Ik eet idd altijd buiten de deur
Die was iets beter jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond het fantastischEn daarna ook nog Vice City
Is het daar niet onwijs duur?quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grootste deel vd tijd in Singapore.
Het onderzoek is uitgevoerd in 4 gemeenten dus.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
#WerkenbijdeNOSZe hadden het beter kunnen omkeren: "In de vier grootste steden en in Noord-Brabant en Limburg is in bijna iedere gemeente". Klopt ie nog steeds niet, maar wel iets logischer
Krijg ik in ieder geval een stuk minder kortsluiting vanquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
#WerkenbijdeNOSZe hadden het beter kunnen omkeren: "In de vier grootste steden en in Noord-Brabant en Limburg is in bijna iedere gemeente". Klopt ie nog steeds niet, maar wel iets logischer
Duurder dan de omliggende landen, maar in vergelijking met Nederland was het goedkoop.quote:
In Nederland ga je meestal ook alleen uit eten als een 'speciaal' iets (niet in de laatste plaats omdat het tyfusduur is) en trek je er de hele dag/avond voor uit. Bij jou (en heel veel andere landen) is het gewoon veel gebruikelijker om eventjes iets buiten de deur te eten. Gok dat ze daar ook niet om de 10 minuten aan tafel staan om te vragen of je nog wat wilt drinkenquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps maar das hier helemaal niet zo'n opgave. in Rotterdam moest ik er niet aan denken maar hier stap ik zo op de scooter. Alleen vorig jaar met de overstromingen was het niet altijd even chill
Maar het leven is hier zo anders
Tikkeltje decadent wel ditquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
ik kan hier vanaf samui direct naar singapore vliegen. misschien een keer doen
nee doen ze nooitquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Nederland ga je meestal ook alleen uit eten als een 'speciaal' iets (niet in de laatste plaats omdat het tyfusduur is) en trek je er de hele dag/avond voor uit. Bij jou (en heel veel andere landen) is het gewoon veel gebruikelijker om eventjes iets buiten de deur te eten. Gok dat ze daar ook niet om de 10 minuten aan tafel staan om te vragen of je nog wat wilt drinken
Van die kantines met van dat boterhammezakkiesplestik op tafel en TL-bakken voor de sfeerquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee doen ze nooit![]()
je blijft ook niet echt natafelen ofzo. En dan eet ik nog niet eens in de echt thaise zaakjes met noodles ofzo. Daar is het echt snel even eten en weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |