We deden dat hier vroeger ook wel vaker.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Duitsers moesten alles vertalen naar het Duits. Daar heette Red Alert ook iets van Alarmstufe Rot
quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We deden dat hier vroeger ook wel vaker.
Ik zat laatst de oude Gone in 60 Seconds te kijken, en de ondertiteling vertaalde het behulpzaam naar de Nederlandse titel.
Inpakken en wegwezen.
Zaal meteen in een deuk.
Da_Sandman in FB / Search maar tien jaar terugquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er moeten maatregelingen zijn maar ook meer huizen, plus de boer zit scheef
het is een onmogelijke hand om het spel mee te winnen
Was het niet 'binnen een minuutje verdwenen'?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We deden dat hier vroeger ook wel vaker.
Ik zat laatst de oude Gone in 60 Seconds te kijken, en de ondertiteling vertaalde het behulpzaam naar de Nederlandse titel.
Inpakken en wegwezen.
Zaal meteen in een deuk.
De mensen in de zaal jaquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was het niet 'binnen een minuutje verdwenen'?
Daar herken je tegenwoordig ook al die AI vertaling goed aan, dat woorden en zinnen letterlijk worden vertaald.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Doet me denken aan de Nederlandse versie van Darksiders 2. Gesproken tekst was Engels maar de Nederlandse vertaling was wel slecht
Vooral als een attribuut in het Engels 'execute' was, hadden ze er 'uitvoeren' van gemaakt
Well, you're not wrong...
Yesquote:Op maandag 11 augustus 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand vroeger ook RedCat gespeeld?
Speelde jij niet toevallig ook De ijzige rekenstorm? Of iets dergelijks. Moest je allerlei rekensommen maken. Hoeveel uren ik dat wel niet gespeeld hebquote:
Met RedCat had je ook rekensommetjesquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yes
[..]
Speelde jij niet toevallig ook De ijzige rekenstorm? Of iets dergelijks. Moest je allerlei rekensommen maken. Hoeveel uren ik dat wel niet gespeeld heb
Dat laatste natuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
Wat zeggen jullie trouwens?
Scheetjes geven of scheetjes laten?
Scheetjes laten, scheetjes geven klinkt meer als een Vlamingquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
Laten.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
Ik had De Razende Rekenrace, De Woeste Woordenbrij, Het Levende Kleurenboek en De Spannende Stedentocht.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yes
[..]
Speelde jij niet toevallig ook De ijzige rekenstorm? Of iets dergelijks. Moest je allerlei rekensommen maken. Hoeveel uren ik dat wel niet gespeeld heb
Ik geef gene scheet, zunne!quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheetjes laten, scheetjes geven klinkt meer als een Vlaming
Laten, geven impliceert dat je er iemand een plezier mee wilt doen vind ik.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
Kinky.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laten, geven impliceert dat je er iemand een plezier mee wilt doen vind ik.
Gister was neefje aan het schetenquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheetjes laten, scheetjes geven klinkt meer als een Vlaming
Klinkt als van die Davilex spelletjes die je in de bibliotheek op cd-rom kon hurenquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had De Razende Rekenrace, De Woeste Woordenbrij, Het Levende Kleurenboek en De Spannende Stedentocht.
Wie zegt dat die van mij niet heel plezierig zijn?quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Laten, geven impliceert dat je er iemand een plezier mee wilt doen vind ik.
Tijd voor een heropvoeding.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister was neefje aan het scheten
En wij zeiden allemaal scheetjes geven, behalve schoonzus, die zei scheetjes laten
Dat zeg ik nooit, ik laat ze gewoon.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
gekke west friezenquote:Op maandag 11 augustus 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister was neefje aan het scheten
En wij zeiden allemaal scheetjes geven, behalve schoonzus, die zei scheetjes laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |