SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor alles wat je hebt gedaan.![]()
Your beauty never ever scared me.
Ja hij stopt ook en dus ook alles wat Monitor deed (dagcijfers enz dus ook).quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gaat @:monitor dan ook verdwijnen ja? Spijtig, dat was altijd mijn beste vriend toen ik nog in DTS postte.
Einde van een tijdperk.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hij stopt ook en dus ook alles wat Monitor deed (dagcijfers enz dus ook).
Een geluk voor ons, hij opent er genoeg dus die gaan we gewoon tegenkomen iedere dag.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Jammer ik zoek altijd naar MikeyTT topics
Ja daar ben je de zoekfunctie inderdaad niet echt voor nodig.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een geluk voor ons, hij opent er genoeg dus die gaan we gewoon tegenkomen iedere dag.
Pompen of verzuipen maat.quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Oh ja kut, ik was alweer vergeten dat we op een zinkend schip zitten.
Een combinatie van beiden eigenlijk wel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En wat doe jij het liefste? Zuipen of lekker pompen?
We maken hem gewoon niet los!quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:bondage alstublieft ik smeek het je blijf bij ons.
Dan hebben we 2 mensen waar we geld aan moeten doneren.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:36 schreef Näsenbar het volgende:
Misschien een vacature uitzetten voor een vervanger?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |