abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 augustus 2025 @ 12:19:01 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218475418
Misschien weet iemand dit? Kan ik straks met deze wallet ook voldoen aan de identificatieplicht? Dus mijn ID kaart daarin uploaden en laten zien aan oom agent als het nodig is? Dat zou wel heel chill zijn want ik vind het schijtirritant dat ik nog pasjes mee moet.

https://www.digitaleoverh(...)dentiteit/id-wallet/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218475566
Online, niet fysiek
  maandag 11 augustus 2025 @ 14:33:01 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218476537
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2025 12:34 schreef Ericr het volgende:
Online, niet fysiek
Jammer! ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218483063
Nee, ik vermoed dat er voor ons ook niet zoveel gaat veranderen omdat DigID compatibel is met de Eidas standaard.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 21 augustus 2025 @ 11:22:06 #5
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_218554230
#NEXIT
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_218563511
Ik hoop van niet, want weg privacy als alles wordt opgeslagen digitaal.
pi_218563651
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:58 schreef mhofstede95 het volgende:
Begrijp je niet wat die wallet inhoud?

De functionaliteit zelf slaat helemaal geen data zelf op, maar is niet meer of minder dan een 'tussenpersoon' tussen een veelvoud van europese identificatie-systemen, waarbij in nederland het vooral om DigiID gaat...
en andere 'opvragers' van identificatie (Belastingdienst, UVW, zorgverzekeraars, onderwijsinstellingen en pensioenfondsen, of bv het CJIB (of buitenlandse boete-instanties)).

waar je daar voor bv een digitale identificatie nu bv enkel met je digiID kan inloggen, er bv ook een aanvullende mogelijkheid is om via een eIDAS-login in te loggen waarbij iemand enkel de digitale identiteit kan gebruiken van het land waarvan hij vandaan kan...
het wallet systeem zorgt er vervolgens ook voor dat enkel de daadwerkelijk benodigde gegevens gedeeld worden, maar wel alle systemen dezelfde standaard kunnen gebruiken om identificatie-gegevens te delen:

eIDAS is niet veel anders dan dat je je DigiD ook voor diensten in andere landen kunt gebruiken, of mensen uit andere europese lidstaten de digitale identiteits-login van hun overheid.

https://www.digitaleoverh(...)en/identiteit/eidas/

Voorlopig is het geen 'vervanging' van het met je bijdragen van een identificatiebewijs, alhoewel het ook niet uitgesloten is dat bv agenten of controleambtenaren zeer binnenkort ook iemands identiteit snel en eenvoudiger kunnen controleren op digitale wijze, mits mensen bv bereid zijn daaraan mee te werken (maar doe je dat niet, moet je alsnog je fysieke ID-bewijs laten zien)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_218568893
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 15:58 schreef mhofstede95 het volgende:
Privacy :')
pi_218651848
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 16:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Begrijp je niet wat die wallet inhoud?

De functionaliteit zelf slaat helemaal geen data zelf op, maar is niet meer of minder dan een 'tussenpersoon' tussen een veelvoud van europese identificatie-systemen, waarbij in nederland het vooral om DigiID gaat...
en andere 'opvragers' van identificatie (Belastingdienst, UVW, zorgverzekeraars, onderwijsinstellingen en pensioenfondsen, of bv het CJIB (of buitenlandse boete-instanties)).

waar je daar voor bv een digitale identificatie nu bv enkel met je digiID kan inloggen, er bv ook een aanvullende mogelijkheid is om via een eIDAS-login in te loggen waarbij iemand enkel de digitale identiteit kan gebruiken van het land waarvan hij vandaan kan...
het wallet systeem zorgt er vervolgens ook voor dat enkel de daadwerkelijk benodigde gegevens gedeeld worden, maar wel alle systemen dezelfde standaard kunnen gebruiken om identificatie-gegevens te delen:

eIDAS is niet veel anders dan dat je je DigiD ook voor diensten in andere landen kunt gebruiken, of mensen uit andere europese lidstaten de digitale identiteits-login van hun overheid.

https://www.digitaleoverh(...)en/identiteit/eidas/

Voorlopig is het geen 'vervanging' van het met je bijdragen van een identificatiebewijs, alhoewel het ook niet uitgesloten is dat bv agenten of controleambtenaren zeer binnenkort ook iemands identiteit snel en eenvoudiger kunnen controleren op digitale wijze, mits mensen bv bereid zijn daaraan mee te werken (maar doe je dat niet, moet je alsnog je fysieke ID-bewijs laten zien)
een fysiek ID-bewijs is altijd geldig neem ik aan toch? tenzij je een rijbewijs of dergelijks bij je draagt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')