quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom zou ik in hemelsnaam in WhatsApp Ai willen. Als ik dat wil dan ga ik wel gewoon naar een internet browser. Bovendien staat die achterlijke cirkel pontificaal in beeld.
Dan kun je die wel uitzetten onder settings - chats - show ai button, maar die optie staat er bij mij dus niet.
Klacht: opdringerigheid van meta met compleet debiele functies
Even quoten voor het nageslachtquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Dit is mogelijkerwijs de eerste keer dat ik het met TS eens ben
Volgens filmpjes en instructies bestaat die mogelijkheid wel, maar ik heb die dus niet.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:52 schreef Newone82 het volgende:
Terecht.
Waarom je die AI cirkel niet kan uitschakelen is mij ook een raadsel.
Aldus TS die @Nova helemaal de moeder heeft gevraagd met een paar duizend berichtenquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom zou ik in hemelsnaam in WhatsApp Ai willen. Als ik dat wil dan ga ik wel gewoon naar een internet browser. Bovendien staat die achterlijke cirkel pontificaal in beeld.
Dan kun je die wel uitzetten onder settings - chats - show ai button, maar die optie staat er bij mij dus niet.
Klacht: opdringerigheid van meta met compleet debiele functies
Je over Privacy zorgen maken en dan een TikTokkel video embeddenquote:Op zondag 10 augustus 2025 23:56 schreef Nemmarith het volgende:
Niet vergeten om bij elke chat (in de chat op de naam klikken) handmatig Geavanceerde Privacy aan te zetten zodat de AI je berichten niet mee leest.![]()
![]()
![]()
![]()
[ tiktok ]
https://vm.tiktok.com/ZGda6keoY/
Oef, is het zo erg? Ik wist dat die AI zat mee te lezen en dat je dat kon uitschakelen, maar ik wist niet dat dat per chat moest.quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:56 schreef Nemmarith het volgende:
Niet vergeten om bij elke chat (in de chat op de naam klikken) handmatig Geavanceerde Privacy aan te zetten zodat de AI je berichten niet mee leest.![]()
![]()
![]()
![]()
[ tiktok ]
Moet wel meer gebeuren voordat mensen massaal overstappen naar Signalquote:Op zondag 10 augustus 2025 21:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Redelijk terechte klacht. Zal er een moment komen dat we collectief naar Signal overstappen?
een raadsel? nee hoor.,.quote:Op zondag 10 augustus 2025 21:52 schreef Newone82 het volgende:
Terecht.
Waarom je die AI cirkel niet kan uitschakelen is mij ook een raadsel.
klop-klepel..quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:56 schreef Nemmarith het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ tiktok ]
Ze lezen alleen wat je expliciet met de AI deelt en wat je aan de AI vraagt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:56 schreef Nemmarith het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ tiktok ]
Op zich is dat laatste wel fijn, scheelt een hoop opruimwerkzaamheden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 08:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze lezen alleen wat je expliciet met de AI deelt en wat je aan de AI vraagt.
Whatsapp heeft de end-to-end-encryptie van Signal. Ze kunnen de metadata zien, dus wanneer je iets stuurt en naar wie, maar ze kunnen niet zien wat je stuurt.
De geavanceerde privacy is meer bedoeld voor als je je gesprekspartners niet vertrouwt, niet zozeer om de AI vleugellam te maken.
Je krijgt bij geavanceerde privacy ook niet standaard de afbeeldingen in de galerij te staan.
Maar daar schopte ik kont en nova vroeg mij niet de moeder.quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Aldus TS die @:nova helemaal de moeder heeft gevraagd met een paar duizend berichten
Wat gebruik jij dan, rooksignalen?quote:
De rest van de wereld is vooruit gegaan, TS blijft weer eens hangen in het verledenquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan, rooksignalen?
Dat jij je dickpics nou nog steeds met postduiven verstuurt...quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De rest van de wereld is vooruit gegaan, TS blijft weer eens hangen in het verleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |