Jij bent ook zo'n chagy persoon zeker op het werk. Mijn collega's zijn mijn beste vriendenquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Daarom reageer ik nooit in die stomme groepsapps van het werk. Ik ben alleen lid om op de hoogte te blijven van afspraken en veranderingen die ter zake doen maar voor de rest staat ie op mute en post ik zelf geen woord, duimpje of wat voor shit dan ook. En die bedrijfsuitjes en borrels kunnen me helemaal gestolen worden.
Ja maar Capu, wij zijn Belgen. Woke bestaat hier nog niet en iedereen doet normaal. We hebben ook geen kortpittigen enzquote:Op zondag 10 augustus 2025 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n chagy persoon zeker op het werk. Mijn collega's zijn mijn beste vrienden
Nou nee hoor, ik ben juist best populair.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij bent ook zo'n chagy persoon zeker op het werk. Mijn collega's zijn mijn beste vrienden
Bij Apps mis je intonatie van spraak en alle lichaams- of gezichtstaal.quote:Op zondag 10 augustus 2025 17:18 schreef tesssssssss het volgende:
"Jacques zat niet zo te wachten op de groepapp, maar liet zich overhalen."
Altijd naar je eerste gevoel/ingeving luisteren, Jacques. Met je hartje.
"Waar komen ingevingen vandaan?
Uit de diverse observaties en onderzoeken blijkt dat intuïtie is gebaseerd op aangeboren gedrag (evolutie) én onbewuste waarnemingen. Kennis, werk- plus levenservaringen en overige indrukken die je in je leven opdoet en vervolgens in je onderbewustzijn opslaat."
Dat doet er tegenwoordig niet toe.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:03 schreef Horzula het volgende:
[..]
Bij Apps mis je intonatie van spraak en alle lichaams- of gezichtstaal.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dat doet er tegenwoordig niet toe.
Als een jonge vrouw bij je naakt op schoot zou gaan zitten en je zou per ongeluk met je hand haar knie aanraken ben jij fout.
Niet dus dat is de klachtquote:Op zondag 10 augustus 2025 19:17 schreef Abrikozentaart het volgende:
verzonnen verhalen in het AD serieus nemen
Ik moest een keer bij HR komen omdat ik nooit "participeerde met teambuilding buiten werktijd" oftewel ik had geen zin om mijn eigen tijd erin te steken.quote:
Je kan morgen in het AD staan.quote:Op zondag 10 augustus 2025 19:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik moest een keer bij HR komen omdat ik nooit "participeerde met teambuilding buiten werktijd" oftewel ik had geen zin om mijn eigen tijd erin te steken.
Ik heb ze gemaild dat het mijn volste recht is om zelf mijn eigen tijd in te delen en geen tijd had voor die onzin, Ik liet dus weten ook niet op te komen dagen en die hele discussie niet aan te gaan.
Komt een week later die slappe vaatdoek van een teamleider naar me toe met het verhaal dat hij degene was die het had aangekaart en hij zich keer op keer door mij geschoffeerd voelde.
Ik zei dat ie met zinnige inhoud naar me toe kon komen of anders opzouten. Ben daarna wat anders gaan zoeken.
Dat, of gewoon HR afschaffen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 05:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Jacques moet eens leren dat de wereld niet werkt zoals hij graag wil, maar op een aaaaaaandere manier. Hij moet zich dus op een aaaaaaandere manier gaan gedragen.
Ook een mogelijkheid ja.quote:Op maandag 11 augustus 2025 07:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dat, of gewoon HR afschaffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |