De telefoonmaatschappij zegt dat ze 3 keer een waarschuwing naar hem kunnen sturen en als hij dan nog doorgaat dat hij dan afgesloten wordt. Ze willen niet zeggen wie het is. Is er een mogelijkheid om met alleen het 06nummer erachter te komen wie die gast is?
Als iemand een idee heeft... ik luister (lees)..
quote:een eventueel goed antwoord, klinkt haar als muziek in de oren?
Op zondag 23 februari 2003 14:07 schreef Rembooo het volgende:
Wat doet dit in MUZ?
quote:Als het prepay is weet de provider het zelf waarschijnlijk niet eens
Op zondag 23 februari 2003 14:07 schreef iefow het volgende:
Een vriendin van mij wordt lastig gevallen door een of andere vage kerel die haar continu belt en smst. Als ze dan terug belt wordt er nooit opgenomen (ook niet met caller ID uit of ander nummer).De telefoonmaatschappij zegt dat ze 3 keer een waarschuwing naar hem kunnen sturen en als hij dan nog doorgaat dat hij dan afgesloten wordt. Ze willen niet zeggen wie het is. Is er een mogelijkheid om met alleen het 06nummer erachter te komen wie die gast is?
quote:Welke muziek?
Op zondag 23 februari 2003 14:08 schreef cptmarco het volgende:[..]
een eventueel goed antwoord, klinkt haar als muziek in de oren?
ontopic: www.ikhebje.nl
Ik geef je weinig kans van slagen aangezien het een mobiel nummer betreft, maar nooit geschoten is altijd mis!
Dit topic werd snel gesloten en de nummers werden geedit, maar ze was wel van de stalker af.
quote:En dat gaan we hopelijk niet weer doen he?
Op zondag 23 februari 2003 14:28 schreef GizartFRL het volgende:
Ik kan me nog een topic herrineren van een week ofzo geleden waar de topicstarter het 06 nummer postte, waardoor er een fokattack kwam. Ook met een paar advertenties op marktplaats met het nummer erbij..Dit topic werd snel gesloten en de nummers werden geedit, maar ze was wel van de stalker af.
quote:Houd je hart/F5 maar vast dan...
Op zondag 23 februari 2003 14:34 schreef miss_bleu het volgende:[..]
En dat gaan we hopelijk niet weer doen he?
Tis zondag
Ik wacht
quote:Probeer http://www.ikhebje.nl
Op zondag 23 februari 2003 14:07 schreef iefow het volgende:
Een vriendin van mij wordt lastig gevallen door een of andere vage kerel die haar continu belt en smst. Als ze dan terug belt wordt er nooit opgenomen (ook niet met caller ID uit of ander nummer).De telefoonmaatschappij zegt dat ze 3 keer een waarschuwing naar hem kunnen sturen en als hij dan nog doorgaat dat hij dan afgesloten wordt. Ze willen niet zeggen wie het is. Is er een mogelijkheid om met alleen het 06nummer erachter te komen wie die gast is?
Daarmee kun je de namen achter een heleboel nummers achterhalen.
Het beste wat je kan doen is gewoon naar de politie gaan, het verhaal uitleggen. Die zoeken uit wie,wat, waar en wanneer. Die zorgen wel voor de straf.
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:38 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Probeer http://www.ikhebje.nl
Daarmee kun je de namen achter een heleboel nummers achterhalen.
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:11 schreef R2cksson het volgende:[..]
Welke muziek?
ontopic: www.ikhebje.nl
Ik geef je weinig kans van slagen aangezien het een mobiel nummer betreft, maar nooit geschoten is altijd mis!
Lees jij de reacties ook of ben je alleen op je eigen adviezen gefocussed?
quote:Zijn we er op uit om offtopic te gaan of gaan we hier gewoon verder?
Op zondag 23 februari 2003 14:44 schreef R2cksson het volgende:[..]
[..]
Lees jij de reacties ook of ben je alleen op je eigen adviezen gefocussed?
quote:WHAHAHA.. die doen helemaal NIKS, behalve koffie leuten en snelheidscontroles houden. Het is een illusie dat de politie iets doet aan dit soort "misdrijven".
Op zondag 23 februari 2003 14:40 schreef miss_bleu het volgende:
Speel nooooit (lees NOOOOOIT) voor eigen rechter.
Wat wil je doen als je zo de naam achter het nummer hebt?Het beste wat je kan doen is gewoon naar de politie gaan, het verhaal uitleggen. Die zoeken uit wie,wat, waar en wanneer. Die zorgen wel voor de straf.
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 23-02-2003 14:51]
quote:Beter dan zelf er achter proberen te komen van wie het nummer is.
Op zondag 23 februari 2003 14:50 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
WHAHAHA.. die doen helemaal NIKS, behalve koffie leuten en snelheidscontroles houden. Het is een illusie dat de politie iets doet aan dit soort "misdrijven".
quote:Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Ze willen nog wel eens van hun stoel afkomen om "onschuldige" burgers te arresteren die eigen rechter hebben gespeeld.
Op zondag 23 februari 2003 14:50 schreef American_Nightmare het volgende:
WHAHAHA.. die doen helemaal NIKS, behalve koffie leuten en snelheidscontroles houden. Het is een illusie dat de politie iets doet aan dit soort "misdrijven".
quote:Hoezo dat nou weer? Het is duidelijk dat je nooit bent lastig gevallen op zo'n manier. Beter naar de politie gaan die niks doet dat zelf iets ondernemen? Ik dacht 't niet.
Op zondag 23 februari 2003 14:51 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Beter dan zelf er achter proberen te komen van wie het nummer is.
quote:Ja waardoor jij later in de cel beland voor zinloos geweld.
Op zondag 23 februari 2003 14:53 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Hoezo dat nou weer? Het is duidelijk dat je nooit bent lastig gevallen op zo'n manier. Beter naar de politie gaan die niks doet dat zelf iets ondernemen? Ik dacht 't niet.
Ik zou zeggen uitzoeken wie die kerel is en er eens langs gaan met een paar vrienden. Succes gegarandeerd.
quote:Zinloos? Ik vind het behoorlijk zinvol eigenlijk. Bovendien, die 6 maanden voorwaardelijk en die 24 uur werkstraf die ik zou krijgen zijn ook nog wel te overleven. Beter nog is om 'm zo bang te maken dat ie niet naar de politie durft.
Op zondag 23 februari 2003 14:54 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Ja waardoor jij later in de cel beland voor zinloos geweld.
quote:we gaan gewoon verder hiermee :p ik weet niet of ik het nummer hier moet gaan vermelden, maar het iswel een oplossing natuurlijk, een beetje brute maar ja net of wat hij doet door de beugel kan.
Op zondag 23 februari 2003 14:48 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Zijn we er op uit om offtopic te gaan of gaan we hier gewoon verder?
de politie doet niets, zij heeft nu een nieuw nummer aangevraagd en de politie doet pas iets als hij weer heel veel op dit nummer haar gaat lastig vallen. dus tot nu toe zou hij dan in principe ongestraft blijven..:(
quote:Dit is vast een waarschuwing nummer hier neerzetten leverd een ban op. Is net besproken
Op zondag 23 februari 2003 14:57 schreef iefow het volgende:[..]
we gaan gewoon verder hiermee :p ik weet niet of ik het nummer hier moet gaan vermelden, maar het iswel een oplossing natuurlijk, een beetje brute maar ja net of wat hij doet door de beugel kan.
de politie doet niets, zij heeft nu een nieuw nummer aangevraagd en de politie doet pas iets als hij weer heel veel op dit nummer haar gaat lastig vallen. dus tot nu toe zou hij dan in principe ongestraft blijven..:(
quote:Dan is het wachten op de kloon...
Op zondag 23 februari 2003 14:57 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Dit is vast een waarschuwing nummer hier neerzetten leverd een ban op. Is net besproken
quote:Blijf je gallen of wil je ook weg?
Op zondag 23 februari 2003 14:58 schreef R2cksson het volgende:[..]
Dan is het wachten op de kloon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |