Yoshi is afgeleid van dat draakje van Nintendo, dus dat is idd Japans.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt Japans. Daily Joshi, was dat niet die konbini?
Zo voelde ik me toen ik op de IC met een ketamine infuus in mijn halsslagader lag. Lekker als een stokbroodje in de ovenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie nu ook voor me dat iemand slaapt als een Frans stokbrood.
Said no one ever.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo voelde ik me toen ik op de IC met een ketamine infuus in mijn halsslagader lag.
Ja,dat kreeg ik dus en die is vervolgens open gegaan.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kutbeesten ja, dat je dan zo'n grote blaas midden op de prikplek krijgt
Ik slaap zo altijd, kussentje onder de bipsie.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of als een kaiserbroodje, met je kruis naar boven?
Ja ik zeg dat toch netquote:
Mijn vader was niet echt fan van de ketamine. Die ging er aardig van hallucinerenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo voelde ik me toen ik op de IC met een ketamine infuus in mijn halsslagader lag. Lekker als een stokbroodje in de oven
Wel sPeCiAl...quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zeg dat toch netBen ik een no one?
Dat bekende instant noodle-merk komt uit Osaka en er is daar een instant noodle-museumquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yoshi is afgeleid van dat draakje van Nintendo, dus dat is idd Japans.
Ik lees nu dat Nintendo begonnen is als fabrikant van handgemaakte hanafuda-kaarten en in 1889 is opgericht in Kyoto
Ah dacht al, zo lang zat die er toch nog niet, maar dus open gegaan door te stotenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,dat kreeg ik dus en die is vervolgens open gegaan.![]()
Vrijdag om 14 uur was die blaas ongeveer een halve cm. Om 17 uur was die kleine 3 cm.![]()
En vervolgens bij het traplopen gestoten en lekte er vocht uit.
Met wat erbij?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo dadelijk maar eens een omeletje maken
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,dat kreeg ik dus en die is vervolgens open gegaan.![]()
Vrijdag om 14 uur was die blaas ongeveer een halve cm. Om 17 uur was die kleine 3 cm.![]()
En vervolgens bij het traplopen gestoten en lekte er vocht uit.
Uit de fabriekquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Of slapen als een appeltaart, beetje zompig en klef in elkaar gezakt.
Slagroom eropquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou het ook niet vrijwillig nemen nee, maar voor dat moment was het misschien wel slim dat ze me het gaven zodat ik even van de wereld wasquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vader was niet echt fan van de ketamine. Die ging er aardig van hallucineren
Donderdag gestoken, vrijdag die blaas erop en flink gegroeid en dan ook gestoten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah dacht al, zo lang zat die er toch nog niet, maar dus open gegaan door te stotenKomt dan wel smerig vocht uit ja
Trek in appeltaart nuquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Trek in appeltaart nu
Is nog in de bonus vandaag @:Budapestenaar
Tegen komende vrijdag kruipen er maden uit.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donderdag gestoken, vrijdag die blaas erop en flink gegroeid en dan ook gestoten.
Ja idd. Nu komt er geen vocht meer uit. Maar ja, gezond ziet het er ook niet uit.
Daar is het wel goed voorquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet vrijwillig nemen nee, maar voor dat moment was het misschien wel slim dat ze me het gaven zodat ik even van de wereld was
watquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen komende vrijdag kruipen er maden uit.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |