Nee, geen idee. Ik vermoed die laatste ja.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je al wat voor beest het was? Horzel, weps, fatbiker?
Misschien dat @UitStraling nog een recept voor dat stukje huid heeftquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had toen een stukje huid van 1,5 diameter op mijn washandje.
Mee eens.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou heel goed een horzel zijn geweest, dat zijn vreselijke krengen.
Ja ieder zo z'n eigen ding, wel goed voor de kraskaartjesquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat mij.. ik heb geen zin om elke dag naar de supermarkt te gaan en ik heb daar geen tijd voor![]()
Ik moet 38x sporten aankomende week, blijkbaar.
Klonen en dan kan ik een tweede ik maken. Kan ik die de kutwerkjes laten doen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat @:UitStraling nog een recept voor dat stukje huid heeft
Tut tut.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Stoelgang, fistel, washandje, Chinees, het is me een onappetijtelijke bende hier.
Beetje zoetzure saus erbij en klaar?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor ik daar nu een Golden Retriever keffen?
Kraskaartjesquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ieder zo z'n eigen ding, wel goed voor de kraskaartjes
En daarna als een croissant in slaap vallen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en daarna begin ik aan hun brokjes, lekker vezelrijk en goed voor de stoelgang.
Mi-ni-maal 75 jaar.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mee eens.
Die bulten blijven lang aanhouden.
En mijn voet is ook helemaal opgezwollen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mee eens.
Die bulten blijven lang aanhouden.
Eigenlijk is dat een soort belediging en een compliment ineenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor ik daar nu een Golden Retriever keffen?
Net tien uur geweestquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Stoelgang, fistel, washandje, Chinees, het is me een onappetijtelijke bende hier.
YOSHIIIIquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna als een croissant in slaap vallen?
Nee hoor, altijd wel comfy.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En mijn voet is ook helemaal opgezwollen.
Ik zie nu ook voor me dat iemand slaapt als een Frans stokbrood.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna als een croissant in slaap vallen?
Nu klinkt het alsof de kinderen thuis blijvenquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks lekker met de andere vaders naar de speeltuin.
Kutbeesten ja, dat je dan zo'n grote blaas midden op de prikplek krijgtquote:Op zondag 10 augustus 2025 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Ik vermoed die laatste ja.![]()
Zou heel goed een horzel zijn geweest, dat zijn vreselijke krengen.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Of als een donut, met je eigen tenen in je mond.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
het is me een onappetijtelijke bende hier.
Gezellie toch.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof de kinderen thuis blijven
Staat Karzai de vaders naast de speeltuin aan te staren.quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof de kinderen thuis blijven
Of als een kaiserbroodje, met je kruis naar boven?quote:Op zondag 10 augustus 2025 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie nu ook voor me dat iemand slaapt als een Frans stokbrood.
Of als een donut, met je eigen tenen in je mond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |