Eetplanningquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eetplanning voor deze week ook weer rond.
Whoeep
Ik voel me uitgelachen.quote:
En dan op dinsdag zin hebben in macaroni maar ja er staat dan gehakt met broccoli op het menu dusquote:
Het is nu een fistel?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met een washandje over de bult gaan was misschien niet zo'n goed idee.
Ik ook niet, maar onze allesweter welquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaring mee, maar als jij het zegt.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het liefst nog een beetje tegenspartelen, krabben en in je tong bijten.
Het is broccoli met gehakt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan op dinsdag zin hebben in macaroni maar ja er staat dan gehakt met broccoli op het menu dus
Heb je nog goede recepten die je gaat maken volgende week. Kan ik die op hetl ijstje erbij zetten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Whoeep
Hmmm...quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar onze allesweter wel
[..]
Dat die pangoline nog een beetje tegensputtert als je de wc doortrekt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het liefst nog een beetje tegenspartelen, krabben en in je tong bijten.
Klein beetjequote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Whoeep
Niet echt, want het wordt warm deze week dus het is meer allemaal erg makkelijkquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog goede recepten die je gaat maken volgende week. Kan ik die op hetl ijstje erbij zetten.
Ik had toen een stukje huid van 1,5 diameter op mijn washandje.quote:
Weet je al wat voor beest het was? Horzel, weps, fatbiker?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met een washandje over de bult gaan was misschien niet zo'n goed idee.
Laat mij.. ik heb geen zin om elke dag naar de supermarkt te gaan en ik heb daar geen tijd voorquote:
Hoor ik daar nu een Golden Retriever keffen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar onze allesweter wel
[..]
Menu says noquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan op dinsdag zin hebben in macaroni maar ja er staat dan gehakt met broccoli op het menu dus
quote:
Je eet met de caafs mee dus. Rauwe wortel.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet echt, want het wordt warm deze week dus het is meer allemaal erg makkelijk
Is dat jouw schuld?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de kerkklokken zijn weer gestopt.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had toen een stukje huid van 1,5 diameter op mijn washandje.
Ja en daarna begin ik aan hun brokjes, lekker vezelrijk en goed voor de stoelgang.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je eet met de caafs mee dus. Rauwe wortel.
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had toen een stukje huid van 1,5 diameter op mijn washandje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |