Heel veel succes.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is stap 2 als menselijk contact mislukt is.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
Ja heeft het dan nog wel zin om daar te blijven wonenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds verdrietig dat mijn lokale Chinees gestopt is
Echt Chinees eten, ga ik niet aan beginnenquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
Misschien is het een keer hoog tijd om een echt Chinees restaurant te openen, met tijger, puppy, zijderups, snotterige aal, de laatste blauwe vinvis, dolfijnenogen, hanenpoot en hamster op het menu.
Trakteer jezelf op een muffin als het gelukt isquote:
Dood beessie met behanglijm.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt Chinees eten, ga ik niet aan beginnen
Doe mij maar de vernederlandste versie.
Zwemt het dan nog wel in de zoetzure saus?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:47 schreef UitStraling het volgende:
Misschien is het een keer hoog tijd om een echt Chinees restaurant te openen, met tijger, puppy, zijderups, snotterige aal, de laatste blauwe vinvis, dolfijnenogen, hanenpoot en hamster op het menu.
Ja, maar dan de gebruikelijke beestjes.quote:
quote:
Bij echt chinees voer moet het beestje nog leven of wat?quote:
Roetsiefloetsie, zo op de glijbaan des levens het maagje in.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, oesters leven ook nog als iemand ze eet.
![]()
![]()
Vertel!quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eetplanning voor deze week ook weer rond.
Whoeep
Ik zou zeggen: de glijbaan des doods.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roetsiefloetsie, zo op de glijbaan des levens het maagje in.
Jij bent blauw zeker?quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eetplanning voor deze week ook weer rond.
Whoeep
Ja het liefst nog een beetje tegenspartelen, krabben en in je tong bijten.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij echt chinees voer moet het beestje nog leven of wat?
Die spartelen net wat minder dan een kiepquote:Op zondag 10 augustus 2025 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou ja, oesters leven ook nog als iemand ze eet.
![]()
![]()
Veel KIEEEEEEEEPquote:
Wat gaf het weg?quote:
Ik heb daar geen ervaring mee, maar als jij het zegt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die spartelen net wat minder dan een kiep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |