abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 december 2000 @ 18:56:00 #1
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_576342
En Vast!
pi_576378
Tja, sneu voor Hieke...
Maar door te vertellen hoe teleurgesteld ze was heeft ze het veel bellers gemakkelijk gemaakt.
  vrijdag 22 december 2000 @ 19:29:47 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_576395
Werd nu in de uitzending toch duidelijk dat Hieke dacht dat ze nu niet mocht vertrekken.

Verder niet veel bijzonders.

pi_576405
steeds meer tijd voor herhalingen ...
  vrijdag 22 december 2000 @ 19:35:31 #5
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_576409
Mijn reactie in het andere topic ook maar even hier:

Achteraf bezien was die boodschap een stuk duidelijker. Maar ja, dat was de bedoeling natuurlijk ook.
En wat was die Bianca toch verschrikkelijk irritant! 'Je weet het hè? Ik ben er voor je'

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_576431
Inderdaad. Dat 'Ik ben er voor je' gaat mij ook de strot uithangen.

Misschien heel zwart/wit maar ik vind dat Hieke door de mand is gevallen.
Als ze niet een paar keer geroepen had:
"Maakt niet uit, ik ga lekker naar Indy toe!"(NADAT ze begreep dat er geen cent te halen viel) had ik nog wat begrip kunnen opbrengen.

  vrijdag 22 december 2000 @ 19:46:03 #7
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_576444
Hieke snapt het nog steeds niet!
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 december 2000 @ 19:57:56 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_576484
Hieke : 'Indy, !'
Hieke : 'Indy, ik !'
Hieke : 'Indy, ik kom !'
Hieke : 'Indy, ik kom eraan !'
Hieke : 'Indy, ik kom eraan hoor !'
Hieke : 'Indy, ik kwam eraan hoor !'
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_576490
quote:
Op 22 december 2000 19:57 schreef tong80 het volgende:
Hieke : 'Indy, !'
Hieke : 'Indy, ik !'
Hieke : 'Indy, ik kom !'
Hieke : 'Indy, ik kom eraan !'
Hieke : 'Indy, ik kom eraan hoor !'
Hieke : 'Indy, ik kwam eraan hoor !'
Hieke : 'Indy, ik zou zijn gekomen, maar mama krijgt geen centjes, dus ga jij maar lekker kerst vieren met..... ehhmmmm, hoe heet ie ook weer???? Fe....... Fahrid!'
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_576493
quote:
Op 22 december 2000 20:00 schreef ElizabethR het volgende:
Hieke : 'Indy, ik zou zijn gekomen, maar mama krijgt geen centjes, dus ga jij maar lekker kerst vieren met..... ehhmmmm, hoe heet ie ook weer???? Fe....... Fahrid!'
pi_576519
Belachelijk , Ja Hieke ga nu het huis maar uit hoor, oke je hebt geen 15.000 gulden en Indy blijkt er ook niet te staan.
Tuurlijk Hieke je had weg moeten gaan,dus het niet af moeten maken en ook met lege handen weggaan terwijl het ook duidelijk is dat Indy daar niet buiten bij het huis staat te wachten.
Schijt aan dat je nog maar 9 dagen moet. gewoon met lege handen weg gaan. want anders ben je n.l een geldwolf hoor.
En Hieke je hield je kranig maar daar zal ook wel iets negatiefgs op te verzinnen zijn.
Jongens waar zijn jullie op fok nu mee bezig zeg. Ik heb een bloed hekel aan dezeuree maar als het bij haar was gebeurd had ik net zo gereageerd.
Heel veel mensen geven de zwarte piet nu aan Hieke.
Bullshit,Hieke trapte in het spelletje van BB,maar jullie blijkbaar ook?
pi_576523
Koos lijkt zijn grip op de realiteit een beetje te verliezen, stelt even aan de orde dat als alle lesbische vrouwen van Nederland op Bianca zouden stemmen zij de winnaar zou zijn. Dacht even dat hij het niet meende maar hij ging serieus door "Nou Bianc hoeveel zijn dat er dan wel niet". Tuurlijk Koos, wantalle lesbische vrouwen kijken immers naar BB nietwaar.

Steeds irritanter: Robin die zich vrijwel alleen nog bezighoudt met de camera's, een Tarot kaart trekken, "nou camera's daar moeten jullie je dan maar allemaal wel op richten...", buiten in de tuin eerst met een bezem klooien met een camera om vervolgens zijn mening over de enveloppe te geven, hierbij rechtstreeks in de lens kijkend. Even later via de camera aan BB eisen dat er een borrel voor Hieke moest komen van zijn zakgeld.

De uitzending eindigde tenslotte met een hoop gescheld van Robin, waarvan niet duidelijk werd waarom want het werd n.b. als cliffhanger gebruikt, tjonge spannuuuund!

En dit viel nog op: Georgie tegen Hieke over BB: "want ze weten dat jij het aan neemt"
En Hieke in de DBK die oprecht haar emoties toonde over hetgeen er gisteravond allemaal door haar heen ging, mij is in elk geval duidelijk geworden dat voor haar op dat moment de keus om toch naar huis te gaan niet aan de orde is geweest, BB stelde geen poen dus dan mag je er niet uit en dat was exact waar ze zich aan hield. Daar is niks berekenends aan voor haar de enige manier om het te interpreteren maar dat is mijn mening.

  vrijdag 22 december 2000 @ 20:25:03 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_576534
Helemaal mee eens Tante Bep
pi_577025
ik ook!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_577028
Dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door Xamira op 22-12-2000 23:09]

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_577033
quote:
Op 22 december 2000 20:19 schreef Tante Bep het volgende:
Steeds irritanter: Robin die zich vrijwel alleen nog bezighoudt met de camera's, een Tarot kaart trekken, "nou camera's daar moeten jullie je dan maar allemaal wel op richten...", buiten in de tuin eerst met een bezem klooien met een camera om vervolgens zijn mening over de enveloppe te geven, hierbij rechtstreeks in de lens kijkend. Even later via de camera aan BB eisen dat er een borrel voor Hieke moest komen van zijn zakgeld.

De uitzending eindigde tenslotte met een hoop gescheld van Robin, waarvan niet duidelijk werd waarom want het werd n.b. als cliffhanger gebruikt, tjonge spannuuuund!

En dit viel nog op: Georgie tegen Hieke over BB: "want ze weten dat jij het aan neemt"
En Hieke in de DBK die oprecht haar emoties toonde over hetgeen er gisteravond allemaal door haar heen ging, mij is in elk geval duidelijk geworden dat voor haar op dat moment de keus om toch naar huis te gaan niet aan de orde is geweest, BB stelde geen poen dus dan mag je er niet uit en dat was exact waar ze zich aan hield. Daar is niks berekenends aan voor haar de enige manier om het te interpreteren maar dat is mijn mening.


Robin *zucht*.Telkens als ik hier schrijf dat Robin een spel met zichzelf en de camera's speelt roepen posters hier:"ja maar dat deed Bart ook vorig jaar".

Sorry hoor, maar Bart was niet bij elke handeling bezig met:"gut, staan die camaera's nu op mij gericht". Robin daarintegen is zich bij elke steek bewust van die camera's en kijkt voortdurend of de camera na het zoemgeluid wel richting hem staat,zo niet, dan zie je Robin verschuiven.

En leuk dat hij is, zo issie thuis ook zei de mamma van Robin .

Tante Bep, ben het volledig eens met je schrijfsel .

[Dit bericht is gewijzigd door Xamira op 22-12-2000 23:16]

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  vrijdag 22 december 2000 @ 23:14:17 #17
1464 ART
FOK!member
pi_577059
Net de uitzending gezien op video.

Hieke ging voor geen meter voor dat geld en is genaaid door VOO. Dit soort gesol met emoties gaat - ook bij een Orweliaans programma - te ver. Het blijven mensen heb ik al eerder geschreven. Ook al hebben ze bij het volle bewustzijn besloten mee te doen aan het spel met deze regels. Een spel is een spel, maar wat VOO gisteren deed was vals spel.

Het is het Gesprek waar het om draait
  zaterdag 23 december 2000 @ 00:12:32 #18
374 beelzebub
master of disaster
pi_577271
Na vanvond weet ik wat het begrip tenenkrommend is. Letterlijk.
pi_577541
quote:
Op 22 december 2000 20:16 schreef itsme het volgende:
Belachelijk , Ja Hieke ga nu het huis maar uit hoor, oke je hebt geen 15.000 gulden en Indy blijkt er ook niet te staan.
Tuurlijk Hieke je had weg moeten gaan,dus het niet af moeten maken en ook met lege handen weggaan terwijl het ook duidelijk is dat Indy daar niet buiten bij het huis staat te wachten.
Schijt aan dat je nog maar 9 dagen moet. gewoon met lege handen weg gaan. want anders ben je n.l een geldwolf hoor.
En Hieke je hield je kranig maar daar zal ook wel iets negatiefgs op te verzinnen zijn.
Jongens waar zijn jullie op fok nu mee bezig zeg. Ik heb een bloed hekel aan dezeuree maar als het bij haar was gebeurd had ik net zo gereageerd.
Heel veel mensen geven de zwarte piet nu aan Hieke.
Bullshit,Hieke trapte in het spelletje van BB,maar jullie blijkbaar ook?
Oja, en ... Hieke : het maakt niet uit dat je net nog van Fahrid - toen-ie in de hijskraan omlaag kwam - hebt gehoord dat-ie 't prima redt zonder jou, en jij ook zonder hem, dat maakt allemaal niet uit, want we vergeven het je nooit dat je alleen maar moeder bent, hoor, en een beetje gefocused op Indy. Als we de naam van Fahrid uit jouw mond missen, op momenten dat WIJ die willen horen, dan ben je toch meteen 'n NEP-echtgenote. Nou als moeder was je al nep, dat hadden wij hier al bepaald, dus nu kunnen we je eindelijk 'ns volledig neersabelen. Want ja, daar zijn kijkers toch voor ... ? Of hadden WIJ dat nou weer niet goed begrepen van Hummie ?
pi_577578
Hummie:"je denkt toch niet dat ze écht gaat als blijkt dat ze zonder geld met Indy bij Farid de kerstdagen moet doorbrengen"
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  zaterdag 23 december 2000 @ 02:48:18 #21
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_577607
Hieke is wel degelijk door de mand gevallen. Wat is dat nou voor een brave gezagsgetrouwe leerling gedachte dat je alleen moet of mag gaan als Big Brother het zegt? Zij zag die 15 mille als een lekker bot om weg te gaan, en dan roept ze natuurlijk (en ook nog welgemeend) "jaaaa kerst met Indy..."
Nou, Hieke, kerst met Indy kon nog steeds hoor, je bent vrij om te gaan, maar nu opeens gebruik je de (nep) spelregels van big Brother als excuus om te blijven. Zie je wel hoe belangrijk kerst met Indy dan opeens is...

En ook erg makkelijk en goedkoop om dan nu te roepen: "Jaaa, gemene Big Brother, ik mocht nu niet gaan, ben in het ootje genomen, en jullie nemen me kerst met Indy af. Indy, het is allemaal Big brother's schuld.."

DAAR IS DE DEUR, HIEKE! Verschuil je nu eens niet achter Indy of Big Brother, maar zeg nu gewoon, dat je de poen wel heeeeeel erg aanlokkelijk vindt....

Tsja en wat is er eigenlijk mis met het letten op de camera's.. je hebt toch al een bepaalde bedoeling met wat je zegt.. waarom dan niet meteen ook goed die boodschap op de best mogelijke manier overbrengen.. als je dan speelt dat je de camera's niet merkt, is dat dan beter? Iedereen weet donders goed wanneer ie iets belangwekkends zegt of doet...

[Dit bericht is gewijzigd door Perico op 23-12-2000 02:50]

pi_577765
Er zijn, en dat is al eerder geschreven, kennnelijk twee kampen. Ik ben het met Perico eens. Het zal wel met mijn leeftijd te maken hebben. Ik vind zo wie zo, dat een moeder met een kind van rond de 2 jaar, niet thuis hoort in BB. Maar die discusiie is al uitgebreid aan de orde geweest.

Tegen die moeders met een kind in de zelfde leeftijd(daar gaat het om)die hier posten, en wel vinden dat het moet kunnen, reageer maar niet, we komen er toch niet uit.

pi_577794
quote:
Op 23 december 2000 07:58 schreef tanjalies het volgende:
Er zijn, en dat is al eerder geschreven, kennnelijk twee kampen. Ik ben het met Perico eens. Het zal wel met mijn leeftijd te maken hebben. Ik vind zo wie zo, dat een moeder met een kind van rond de 2 jaar, niet thuis hoort in BB. Maar die discusiie is al uitgebreid aan de orde geweest.

Tegen die moeders met een kind in de zelfde leeftijd(daar gaat het om)die hier posten, en wel vinden dat het moet kunnen, reageer maar niet, we komen er toch niet uit.


Ik reageer toch maar,mijn kinderen zijn wel al wat ouder maar het gaat mij eerlijk gezegd niet om of het kan of niet (is natuurlijk een heel persoonlijke keuze),maar of je dat als moeder van zo'n kleintje wil,drie maanden is toch wel heel erg lang.Zelf had ik dat niet kunnen doen en nu mijn kinderen 6 en 10 zijn kan en wil ik dat nog niet.
pi_577866
Dat aanstellerige geflirt van Robin met de camera's begint me gruwelijk de keel uit te hangen. Die 9% in zijn bloed stroomt naar zijn kop en maakt 'm steeds gekker. Gekke-Robin-ziekte.
Gelukkig voor hem is BB bijna afgelopen en zal zijn overwinning niet meer in gevaar komen. Maar god, wat is ie zijn populariteit af aan het breken!
pi_577913
quoteAAR IS DE DEUR, HIEKE! Verschuil je nu eens niet achter Indy of Big Brother, maar zeg nu gewoon, dat je de poen wel heeeeeel erg aanlokkelijk vindt....einde quote van perico.
Tja schandalig zeg, hoe durft ze!!! geld aanlokkelijk!!! en dat in deze tijd. sommige mensen, bah.
pi_577927
quote:
Op 23 december 2000 12:16 schreef itsme het volgende:
quoteAAR IS DE DEUR, HIEKE! Verschuil je nu eens niet achter Indy of Big Brother, maar zeg nu gewoon, dat je de poen wel heeeeeel erg aanlokkelijk vindt....einde quote van perico.
Tja schandalig zeg, hoe durft ze!!! geld aanlokkelijk!!! en dat in deze tijd. sommige mensen, bah.
Helemaal mee eens Itsme, het is ook nooit goed!!
HALLO!!
Ze zitten er ALLEMAAL voor het geld!!! Ik snap niet dat mensen zich pas na 100 dagen realiseren dat dit een programma is waar geld mee te verdienen valt!!!! Denk je nou echt dat er mensen in dat huis zouden zitten als er geen geldprijs aan verbonden was???
Nee dus!!!!
Hieke gaat toch niet zonder één cent de deur uit daar als ze nog maar 9 dagen heeft te gaan????
Ze gaf de kans op 2,5 ton op voor een schamele 15 duizend gulden, om toch met kerst bj Indy te zijn...Dat vind ik leuk!

Toen die 15000 een waardeloze grap bleek te zijn, was de situatie gewoon weer zoals hij was voordat BB met die envelop op de proppen kwam en toen was ze geenzins van plan haar koffers te pakken! Dus...
Case closed!!!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Moderator zaterdag 23 december 2000 @ 12:31:21 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_577935
quote:
Op 23 december 2000 12:26 schreef fashionably_late het volgende:
Denk je nou echt dat er mensen in dat huis zouden zitten als er geen geldprijs aan verbonden was???
Ben het met je betoog eens hoor, f_l, maar ik denk wel dat als VOO volgend jaar geen geldprijs in het vooruizicht zou stellen, er nog steeds genoeg vrijwilligers te vinden zijn die in dat huis willen gaan zitten. Puur voor het ticket naar BN-schap. (én Voor De Uitdaging natuurlijk )
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_577947
quote:
Op 23 december 2000 12:31 schreef Gert het volgende:
Ben het met je betoog eens hoor, f_l, maar ik denk wel dat als VOO volgend jaar geen geldprijs in het vooruizicht zou stellen, er nog steeds genoeg vrijwilligers te vinden zijn die in dat huis willen gaan zitten. Puur voor het ticket naar BN-schap. (én Voor De Uitdaging natuurlijk )
ja toen ik het over las, dacht ik meteen ; oja, een huis vol dezeurees misschien, een huis vol mensen die toch al geen leven hebben..
vraag me alleen af of mensen daar 100 dagen naar gaan zitten kijken.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_577986
Ach, als 't ranzig genoeg is, met veel ruzies en huilbuien en zo, mwoa, dan kijk ik vast wel eens nar een huis vol Dezeurees.
Een dag niet online is een dag niet geleefd...
  zaterdag 23 december 2000 @ 19:37:58 #30
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_578710
Het gaat er niet om dat Hieke voor het geld gaat. Niks mis mee. Het gaat erom dat Hieke zegt dat het NIET om het geld gaat, terwijl het daar dus blijkbaar wel om gaat. Hypocriet heet dat.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')