Pak ze maar aan!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:10 schreef Hogwarts het volgende:
Afgelopen week moest ik noodgedwongen met de tram en ja hoor om 7 uur 's morgens zat een dikke een reep chocolade wegvreten
Ik heb er iets van gezegd, hopelijk leert ze er iets van
23 cm? Wees blij als je überhaupt binnenkomt door de vet klodders...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:12 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind het wel lekker om zo'n vieze vatsige kont vol te blubberen met mijn bonenstaak van 23 cm.
Die zweterige bilnaad is genoeg, pohhquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:32 schreef YoopY het volgende:
[..]
23 cm? Wees blij als je überhaupt binnenkomt door de vet klodders...
Ach jongen, doe toch eens normaal 😀😃quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:51 schreef Näsenbar het volgende:
Bij de Macdonalds komenBij TS is zijn BMI dus ook hoger dan zijn IQ.
Doe zelf eens normaal!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:03 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Ach jongen, doe toch eens normaal 😀😃
Omgquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zweterige bilnaad is genoeg, pohh
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:10 schreef Hogwarts het volgende:
Afgelopen week moest ik noodgedwongen met de tram en ja hoor om 7 uur 's morgens zat een dikke een reep chocolade wegvreten
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:36 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik ben er voor de vadsige vrouwtjes
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:36 schreef ToT het volgende:
Gezonde modellen die toch te mager lijken geweerd in Engeland
Vadsige zeugen zijn gezond!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zweterige bilnaad is genoeg, pohh
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:12 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind het wel lekker om zo'n vieze vatsige kont vol te blubberen met mijn bonenstaak van 23 cm.
Goed en vooral geen eenzijdig nieuwsbericht...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:36 schreef ToT het volgende:
Gezonde modellen die toch te mager lijken geweerd in Engeland
Vadsige zeugen zijn gezond!
Diezelfde wijven zie je met flessen cola en zakken chips bij de kassa staan bij de supermarkt. Terwijl jij daar met je groente staat om gewoon in shape te blijven voor de normale vrouw!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:10 schreef Hogwarts het volgende:
Je hebt er helemaal niets van gezegdquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:10 schreef Hogwarts het volgende:
Nee hoor stoertjequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je hebt er helemaal niets van gezegd![]()
Je vind het vast eng om mensen aan te spreken
Heel dapper van haar, dat ze durft zo groot in de stad zichzelf te laten afbeelden. Maar het had helemaal niet dapper hoeven zijn natuurlijk, maar dat is het nu welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |