abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 februari 2003 @ 14:03:03 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8664651
hebben.. onbeschermd dus... Ik vind dat dus niet kunnen.... Hoe zit het met jullie, denken jullie ook "chill man" en "het loopt wel los" en "jammer dan, eyz, kga ech nie dood man" Ik vind dat dat echt niet kan.... Ik ken dus zon persoon en hij zegt dat er velen zo rondlopen, "och dat loopt wel los" en het zijn met name die "casanova's" dise dat doen, dus het is echt uitkijken geblazen... want het is blijkbaar steeds meer mode om je er niet druk om te maken.. ,"chill"
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8664663
Kijk, hier valt over te discussieren.
Goed zo BHFH.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8664675
herpes is bij mijn weten alleen besmettelijk als er ook zichtbare verschijnselen zijn. (koortslip/bultjes in de geslachtsstreek)

Als je aids hebt (en je weet dat) en toch sex hebt, ben je een moordenaar.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_8664703
dat is gewoon superfout en zou een sanctie op moeten komen
vooral bij aids en andere onherstelbare ziektes
  zondag 23 februari 2003 @ 14:07:49 #5
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_8664727
bewust onveilig neuken als je aids hebt=poging tot doodslag
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_8664729
bewust dus iemand besmetten met een SOA, of enige andere ziekte?
die moeten ze aan de schandpaal binden, en met straatstenen bekogelen...
  zondag 23 februari 2003 @ 14:10:35 #7
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8664796
Ey man, chill.
Dat loopt wel los.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_8664802
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:04 schreef Jordy-B het volgende:
herpes is bij mijn weten alleen besmettelijk als er ook zichtbare verschijnselen zijn. (koortslip/bultjes in de geslachtsstreek)

Als je aids hebt (en je weet dat) en toch sex hebt, ben je een moordenaar.

de symptomen zijn niet altijd duidelijk zichtbaar ... soms nòg niet.. veel dingen zijn besmettelijk vóórdat ze " eruit " komen.
Het komt zelfs vaak voor dat mensen wel de DRAGER van een ziekte zijn, maar er zelf geen hinder van ondervinden..
degene die ze eventueel besmetten kan dan wel degelijk wél de ziekte krijgen.

Om maar even het bekende voorbeeld te nemen.. ik kan aids bij mij dragen, zonder dat ik ook echt ziek wordt.. ik heb er dus totaal geen hinder van. De aids is dan nog net zo besmettelijk als anders...
ditzelfde princiepe geld ook voor andere soa´s.

Dan antwoord op BHFH´s vraag. NEE dat kan zeker niet.
Naar mijn idee moeten de mensen die hierop betrapt worden, een tattoo op hun voorhoofd krijgen.
" ik ben een egoïstische een SOAlijer "

Dan wil ik er wel even bij vermelden dat er TWEE sculdig zijn aan onveilige seks...
laten we dat niet vergeten.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 23 februari 2003 @ 14:11:19 #9
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8664810
Ik wist trouwens niet dat zoenen al sex was, BHFH.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zondag 23 februari 2003 @ 14:12:32 #10
42381 CvB
handles your hunger better
pi_8664830
Er gewoon mee door blijven lopen is natuurlijk ook het stomste dat je kunt doen, je hebt grote kans onvruchtbaar te worden. Is bepaald niet "chill" als je later opeens geen kinderen meer kan krijgen.
Vind ik
  zondag 23 februari 2003 @ 14:12:44 #11
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8664833
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat is gewoon superfout en zou een sanctie op moeten komen
vooral bij aids en andere onherstelbare ziektes
Dat vind ik ook, maar er lopen nogal wat figuren rond die gewoon niet nadenken en omdat ze er redelijk uitzien gewoon met iedere meisje dat ze tegen komen gaan neuken, "die geile wijffies pakkuh" ..en over veilig vrijen: "das toch nix joh, ziek zijn die wijffe hier nie" "alleen homo's en die magere uit afrika en die neuk ik toch nie, whahaha, beetje lol make toch, beterzz" zei ie letterlijk... en over de (duidelijke) herpes "gaat wel over joh, relax man" en gisteren heeft ie gewoon weer een meisje opgpikt en geneukt weet ik dus ( 17 jaar) , nou die zal daar nog spijt van krijgen..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 23 februari 2003 @ 14:14:43 #12
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_8664878
Die gasten met SOA's die bewust gaan sexen met mensen die onbesmet zijn, daarvan zeg ik, laat hen afsterven. Maar SOA mensen die sex hebben met mensen met een gelijkwaardige SOA, daar heb ik geen problemen mee.
pi_8664908
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:14 schreef thetruth het volgende:
Die gasten met SOA's die bewust gaan sexen met mensen die onbesmet zijn, daarvan zeg ik, laat hen afsterven. Maar SOA mensen die sex hebben met mensen met een gelijkwaardige SOA, daar heb ik geen problemen mee.
nou van mij mag je mét soa ook seksen hoor..
alleen doe het dan even met condoom en dat de ander ervanaf weet.
Soa´s zijn geen ramp als je er goed mee omgaat.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 23 februari 2003 @ 14:16:34 #14
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_8664911
onzin, net of die jongen zich niet zal laten helpen aan zijn soa, en bewust niet naar de dokter gaat.
Ja het jeukt zo fijn. en het pist zo fijn.
pi_8664925
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:16 schreef robbieRdam het volgende:
onzin, net of die jongen zich niet zal laten helpen aan zijn soa, en bewust niet naar de dokter gaat.
Ja het jeukt zo fijn. en het pist zo fijn.

ook al laat hij zich wel helpen...
ondertussen besmet hij wel anderen !
dáár ligt het probleem.
Sir Winston Churchill
pi_8665079
das dom
046
Dank aan Yeahinho
  zondag 23 februari 2003 @ 14:25:24 #17
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8665093
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:17 schreef Mirage het volgende:

[..]

ook al laat hij zich wel helpen...
ondertussen besmet hij wel anderen !
dáár ligt het probleem.

Juist, hij vind het "niet mijn probleem" als hij anderen besmet... "Die wijffe zijn er zelluf bij toch.. condooms vin ik nix aan, simpel" Er valt gewoon niet met hem over te praten... maarja misschien heeft hij ook wel gelijk, die meisjes ZIJN er zelf bij en als ze zich dan door zo'n lulhannis laten palen zonder condoom IS het misschien ook wel hun eigen schuld... maar toch klopt het niet vind ik en zou betere voorlichting op zijn plaats zijn, maar hoe bereik je de jeugd dan? de overheidscampagnes werken niet en praten helpt ook al niet!

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 23-02-2003 14:25]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 23 februari 2003 @ 14:25:31 #18
32266 thetruth
pi_8665097
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:16 schreef Mirage het volgende:

[..]

nou van mij mag je mét soa ook seksen hoor..
alleen doe het dan even met condoom en dat de ander ervanaf weet.
Soa´s zijn geen ramp als je er goed mee omgaat.

Ik bedoelde uiteraard ook onbeschermd
pi_8665126
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:25 schreef thetruth het volgende:

[..]

Sir Winston Churchill
  zondag 23 februari 2003 @ 14:32:21 #20
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8665242
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:25 schreef thetruth het volgende:

[..]

Ook beschermd is het levensgevaarlijk, stel dat het condoom knapt!!! en dan nog, ook door zoenen kan je herpes overdragen en door huid-huid contact!! Mensen met een SOA zouden zich helemaal niet met sex moeten bezig houden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 23 februari 2003 @ 14:37:33 #21
19105 Noayla_
Love me tender
pi_8665340
Tsja, ik draag zelf de verantwoordelijkheid voor m'n eigen gezondheid dus neuk per definitie nooit zonder condoom.
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_8665393
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ook beschermd is het levensgevaarlijk, stel dat het condoom knapt!!! en dan nog, ook door zoenen kan je herpes overdragen en door huid-huid contact!! Mensen met een SOA zouden zich helemaal niet met sex moeten bezig houden.

Hahaha, nou ga je tever
Iemand met herpes kan het alleen overdragen via lichaamsappen.
Daarnaast is de kans wel heel klein dat de soa overgedragen wordt als je een condoom gebruikt en verder goede hygiene toepast.
VOORWAARDE in dergelijke situaties is alleen dat BEIDE partijen ervan op de hoogte zijn, en dat er advies van een arts is ingewonnen over wát voor soa het is.. hóe ermee om te gaan..en hóe er veilig intiem mee te kunnen zijn..

Als al deze dingen in acht genomen worden dan mag je van mij plezier maken...

en doe je het buiten iemands medeweten om.. en ook nog eens onveilig...
ik zou hem een pil geven zodat hij buiten westen raakt en hem meeslepen naar een tattoo shop.

Grote tattoo op zijn voorhoofd... " Egoïstische SOA lijer "

Sir Winston Churchill
pi_8665427
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:37 schreef Noayla_ het volgende:
Tsja, ik draag zelf de verantwoordelijkheid voor m'n eigen gezondheid dus neuk per definitie nooit zonder condoom.
soa´s is ook een grote reden waarom ik zo min mogelijk aanraak op een openbaar toilet.
Ik ga nooit op de bril zitten. pak de deurklinkt níet vol aan.. etc etc..
Sir Winston Churchill
  zondag 23 februari 2003 @ 14:52:35 #24
32266 thetruth
pi_8665758
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:39 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hahaha, nou ga je tever
Iemand met herpes kan het alleen overdragen via lichaamsappen.
Daarnaast is de kans wel heel klein dat de soa overgedragen wordt als je een condoom gebruikt en verder goede hygiene toepast.
VOORWAARDE in dergelijke situaties is alleen dat BEIDE partijen ervan op de hoogte zijn, en dat er advies van een arts is ingewonnen over wát voor soa het is.. hóe ermee om te gaan..en hóe er veilig intiem mee te kunnen zijn..

Als al deze dingen in acht genomen worden dan mag je van mij plezier maken...

en doe je het buiten iemands medeweten om.. en ook nog eens onveilig...
ik zou hem een pil geven zodat hij buiten westen raakt en hem meeslepen naar een tattoo shop.

Grote tattoo op zijn voorhoofd... " Egoïstische SOA lijer "

pi_8665932
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Mensen met een SOA zouden zich helemaal niet met sex moeten bezig houden.

Ookal heb je Aid dan nog hebben mensen toch zin in sex! Vind dat je zoiets niet zomaar van iemand af kan nemen!
  zondag 23 februari 2003 @ 14:57:48 #26
19105 Noayla_
Love me tender
pi_8665944
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:41 schreef Mirage het volgende:

[..]

soa´s is ook een grote reden waarom ik zo min mogelijk aanraak op een openbaar toilet.
Ik ga nooit op de bril zitten. pak de deurklinkt níet vol aan.. etc etc..

Ik ook; volgens mij zijn m'n beenspieren extra sterk vanwege het boven die wc brillen hangen zodat ik er niet op hoef te zitten
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_8668254
even voor de hyperchonders: HIV-virus kan niet buiten het mensenlijk lichaamoverleven. Je kan nooit HIV/Aids krijgen van WC-brillen etc.
Ook kan je geen andere SOA's krijgen van WC-brillen etc.
pi_8672974
quote:
Op zondag 23 februari 2003 17:04 schreef KonnieKipke het volgende:
even voor de hyperchonders: HIV-virus kan niet buiten het mensenlijk lichaamoverleven. Je kan nooit HIV/Aids krijgen van WC-brillen etc.
Ook kan je geen andere SOA's krijgen van WC-brillen etc.
Juist.. Er heeft nog niemand ooit een SOA gekregen door gewoon contact in het dagelijks leven met wat dan ook.. Het heet niet voor niks Sexueel overdrage aandoening..

Ik vind het trouwens een goed topic van je BHFH, je kunt het wel
Ik heb ook een enorme hekel aan mensen die zomaar wat in het rondneuken terwijl ze zich nooit hebben laten testen.. Nederland begint langzamerhand een waar SOA-paradijs te worden op deze manier

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_8673268
Tegen zeer besmettelijke SOA's als Chlamydia en Herpes Genitalis bieden condooms wel enige bescherming, maar zeker niet 100%.
Chlamydia kan zelfs worden overgedragen door onbeschermde orale sex.
Bijv. jongen is besmet, en het meisje pijpt hem: grote kans dat zij besmet wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')