Hoeft niet, brede kijk op de zaken hè. Moet kunnen zolang je ook maar weet hebt van wat meer cultuurverantwoorde artiesten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:57 schreef SuperNeger het volgende:
Geen idee wie dat is en dat wil ik graag zo houden. Als je weet wie dit is ben je waarschijnlijk zo'n simpele Nederlandse mongool met een iq van max 90 of zo.
Alleen al vanwege die naam weet ik dat ik er ver van weg moet blijven. Ik vertik het om mee te doen met mainstream vermaak voor de simpelen zoals songfestival shit of voetbal. Ik sta daar boven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoeft niet, brede kijk op de zaken hè. Moet kunnen zolang je ook maar weet hebt van wat meer cultuurverantwoorde artiesten.
Cultuur verantwoorde artiesten 🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoeft niet, brede kijk op de zaken hè. Moet kunnen zolang je ook maar weet hebt van wat meer cultuurverantwoorde artiesten.
Haha nou je het zegt! Herinnering unlocked!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:12 schreef Harvest89 het volgende:
Als ik Douwe hoor moet ik altijd aan een oude kabouter denken. Volgens mij was er ooit zo'n figuur in oude Donald Duck blaadjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha nou je het zegt! Herinnering unlocked!Kijk eens aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Douwe Dabbert was een prima stripverhaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:12 schreef Harvest89 het volgende:
Als ik Douwe hoor moet ik altijd aan een oude kabouter denken. Volgens mij was er ooit zo'n figuur in oude Donald Duck blaadjes.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha nou je het zegt! Herinnering unlocked!Ook bij mij, helemaal vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
Temeer daar er al een artiest was met de achternaam Douwe, namelijk Egbert, die een liefste had die niet uit de bedstee wilde komenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ten derde, als je van je veurnaam Douwe heet maar van je achternaam Bob wat eigenlijks veel meer een voornaam is, waarom draai je de zaken dan niet om en wordt je artiestennaam Bob Douwe in plaats van Douwe Bob? Maar goed, ook dit geheel terzijde.
En deze?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De enige Douwe die ik me uit mijn jeugd herinner was het personage uit de eerste Bassie en Adriaan reeks,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |