Oooh die zijn wel heel gaaf gemaakt zeg!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
Ik neem ook deze mee
Vanmiddag afgemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan moet je dat maar even voorover hebben, zodra je hier bent geweest wil je niet anders meerquote:
Ga je dat kind gelijk een arachnofobie geven?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
Ik neem ook deze mee
Vanmiddag afgemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja echt hequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Maar eigenlijk klopt dit niet, dan zou Groningen ook Friesland moeten zijn![]()
Hmm bij deze verklaar ik de oorlog aan Groningen, stelletje landpikkers!
Thanksquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oooh die zijn wel heel gaaf gemaakt zeg!
[..]
Dan moet je dat maar even voorover hebben, zodra je hier bent geweest wil je niet anders meer
Dit is een lieve spinquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je dat kind gelijk een arachnofobie geven?
Of Groningen staan hun land af aan Friesland, of het wordt gewoon plat bombarderen zodat er niks nopes meer wat staat. Oja en natuurlijk sluiten wij hier de grenzen, ik wil ze hier niet hebben!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja echt hedie zitten er gewoon tussengeprakt
Misschien kunnen de Groningers en Oostfriezen omruilen?
Ietwat extreem maar okquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Of Groningen staan hun land af aan Friesland, of het wordt gewoon plat bombarderen zodat er niks nopes meer wat staat. Oja en natuurlijk sluiten wij hier de grenzen, ik wil ze hier niet hebben!
Ah dat is wel gaaf, mijn Oma deed dit vroeger ook heel veel, ik als kleine jochie vond het altijd zo leuk om zoiets te krijgenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thanks
Heb er eerder eentje met wilde dieren gemaakt
En ook een knisperboekje met huisdieren. Zelfde stijl
Het noordelijkste dat ik de afgelopen 10 jaar in NL ben geweest is denk ik Almere of Velsenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan moet je dat maar even voorover hebben, zodra je hier bent geweest wil je niet anders meer
Dat zeggen ze allemaalquote:
Harde aanpak werkt meestal ook niet goed eigenlijkquote:
Oke dat wordt plannen maken voor volgend jaar op vakantie dus?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het noordelijkste dat ik de afgelopen 10 jaar in NL ben geweest is denk ik Almere of Velsen
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ah dat is wel gaaf, mijn Oma deed dit vroeger ook heel veel, ik als kleine jochie vond het altijd zo leuk om zoiets te krijgen![]()
Helaas door brand ben ik ze allemaal verloren, wel balen gezien mijn Oma al ruime tijd niet meer is, dit zijn toch herinneringen die je wel bij staat.
Ja daarom dacht ik ruilverkavelingquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Harde aanpak werkt meestal ook niet goed eigenlijkhmmm tijd voor ander aanpak
, terug naar de tekentafel
Geniaal nummer. Net als Leve het Nijlpaardquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Klein Orkest - Dag spin
Bekijk deze YouTube-video
Weet niet of Friesland nou ze heel spannend is, als ik alleen maar polders wil zien kan ik ook wel hier in de buurt terechtquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oke dat wordt plannen maken voor volgend jaar op vakantie dus?
Haha, boefje wordt wel verwend zeg met al die leuke dingen!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat zonde dat alles weg is..
Ik heb mijn neefje al bedolven onder allerlei haakspul
Een mobiel voor boven de box met zeedieren, een uiltje met muziekdoosje er in, een wiebelkip (wiebelbal erin), 2 rammelaars, een wiegspanner, een knisperboekje, een speelkubus, en nu dus weer een speelkubus.
En neefje is nu 2 maanden oud
Misschien nog wel het beste idee jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik ruilverkaveling
Je weet niet wat je mist! Als jij hier niet heen komt ontvoer ik je welquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of Friesland nou ze heel spannend is, als ik alleen maar polders wil zien kan ik ook wel hier in de buurt terecht
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haha, boefje wordt wel verwend zeg met al die leuke dingen!
Soms heb ik wel eens: Was ik nog maar een klein kind, alles maar krijgen van jouw pappie en mammiegeen stres en zorgen
Ze hebben ook waterquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of Friesland nou ze heel spannend is, als ik alleen maar polders wil zien kan ik ook wel hier in de buurt terecht
Is de bevolkingskrimp daar zo erg dat je mensen moet gaan ontvoeren?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Je weet niet wat je mist! Als jij hier niet heen komt ontvoer ik je wel
Maar geen bergen, of bossenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |