Seizoen 6 blijkt ook een van de betere te zijn. Dus ik ga toch even tot het einde kijkenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:31 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nu stoppen en koesteren wat je hebt.
Ik vond het einde van The Shield echt heel erg sterk. Zit momenteel in Sopranos, dus ben benieuwd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:22 schreef SuperNeger het volgende:
Dan zou ik maar niet aan de Sopranos beginnen. Dan krijg je pas een fuck-you einde.
Wie heeft je dat verteld?quote:Op zondag 10 augustus 2025 11:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Seizoen 6 blijkt ook een van de betere te zijn. Dus ik ga toch even tot het einde kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |