Je hebt haar gemeet, dus weet je hoe groot ze (niet) isquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
mini bitterbal? alsof normale groot zijn
Misschien een keer voor gaan zitten. ik ben sws niet echt een filmkijker/kenner..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ook niet of je het een leuke film vindtLuchtige actie met veel muziek
Nee dat weet ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien een keer voor gaan zitten. ik ben sws niet echt een filmkijker/kenner..
Ik heb hem iig toegevoegd aan mijn Netflix lijst.. Maar daar staat wel meer op wat ik wil kijken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat weet ikMaar deze is gewoon vermakelijk met muziek die perfect getimed is bij de scenes
Ja daar heb ik ook nog genoeg op staan, heel de tijd van alles toevoegen maar dan uiteindelijk toch iets anders gaan kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hem iig toegevoegd aan mijn Netflix lijst.. Maar daar staat wel meer op wat ik wil kijken...
Misschien toch maar niet weggaan in mijn vakantie in Oktober. Behalve al die concerten die ik al gepland heb staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook nog genoeg op staan, heel de tijd van alles toevoegen maar dan uiteindelijk toch iets anders gaan kijken![]()
Jawel joh, gewoon laptop of tablet meenemen op vakantie dat je 's avonds in het hotel wat kunt kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien toch maar niet weggaan in mijn vakantie in Oktober. Behalve al die concerten die ik al gepland heb staan.
Zit dan hopelijk al wel in die eigen woning.. Verwachting is September, maar ja ik ben het vertrouwen daarin een beetje kwijt..
Ik wilde eigenlijk gewoon dagtripjes maken en dan gewoon 's avonds thuis zijn...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon laptop of tablet meenemen op vakantie dat je 's avonds in het hotel wat kunt kijken
Dan gewoon die tripjes maken en 's avonds in je eigen bed films kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk gewoon dagtripjes maken en dan gewoon 's avonds thuis zijn...
Niet echt naar een ander land/stad gaan. Doe ik volgend jaar wellicht wel, er is nu echt te veel onrust in mijn hoofd...
Ja, misschien mijn aantal bezochte provincies van NL uitbreiden. Ik moet er nog 3....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gewoon die tripjes maken en 's avonds in je eigen bed films kijken
Friesland ben ik ook nog nooit geweest, is ook wel echt een pleuriseind weg natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, misschien mijn aantal bezochte provincies van NL uitbreiden. Ik moet er nog 3....
(Flevoland, Friesland en Zeeland)...
Friesland denk ik eerder aan om er dan een overnachting bij te doen op een van de eilanden. Die andere 2 zijn wel te doen in een dag vanaf hier..
Ik ben 1 keer in de stad Groningen geweest. Maar dat was ook echt een pokke eind met de trein.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Friesland ben ik ook nog nooit geweest, is ook wel echt een pleuriseind weg natuurlijkGroningen ben ik geloof ik ook maar een middagje geweest vroeger toen we een keet op vakantie waren in Drenthe
Ja zeker die provincies in het noorden heb ik vooral als kind gezien met vakanties, de laatste keer Overijssel of Drenthe zou ik niet eens meer wetenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer in de stad Groningen geweest. Maar dat was ook echt een pokke eind met de trein.
Overijssel heb ik pas dit jaar echt kunnen afstrepen. Ik tel een dooreis/overstap niet mee. Zwolle beviel me wel..
Naast Brabant ben ik het vaakst in Limburg geweest. Is ook niet moeilijk als je je MBO-opleiding in Weert doet..
Verder ook wel een paar keer in Maastricht geweest. Ook wel een mooie stad.
De andere provincies ook wel wat van gezien, maar ik denk dat er in NL nog best wel wat moois (niet te toeristsch te ontdekken valt.
Iig genoeg Musea, en dat vind ik gewoon leuk om te zien.. Of gewoon een beetje door een stad struinen.
VOlgens mij raaskal ik een beetje, Ik ga ook maar slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |