Milkaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Milka of aragorn..
je moet kiezen.
Wat heb ik gedaan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
Dankzij @:Cherrylips weer eens een keertje Baby Driver gekeken, blijft een heerlijke film
ohja, ik heb ook nog 2 kraskaarten te claimen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg het gratis met zo’n kraskaart van AH, maar het is geen aanrader.
quote:
quote:
quote:
ik ken die nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
Dankzij @:Cherrylips weer eens een keertje Baby Driver gekeken, blijft een heerlijke film
[/quote]quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[qu
[..]
ote][ afbeelding ] Op vrijdag 8 augustus 2025 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan?
Gauw kijken danquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
Daar eindigt de film meequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik heb een tube mayonaise van de kraskaart. Samen delen??quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Oeh gratis mini bitterballen. Wat kennen ze me goed. Vorig jaar had ik scheerschuim.
Gouden combiquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een tube mayonaise van de kraskaart. Samen delen??
Ik heb ook alleen maar kwark en chips gekregenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Oeh gratis mini bitterballen. Wat kennen ze me goed. Vorig jaar had ik scheerschuim.
Oh ja. Ik moest meteen aan dit nummer denken. Film nooit gezien...quote:
Weet ook niet of je het een leuke film vindtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moest meteen aan dit nummer denken. Film nooit gezien...
Je hebt haar gemeet, dus weet je hoe groot ze (niet) isquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
mini bitterbal? alsof normale groot zijn
Misschien een keer voor gaan zitten. ik ben sws niet echt een filmkijker/kenner..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ook niet of je het een leuke film vindtLuchtige actie met veel muziek
Nee dat weet ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien een keer voor gaan zitten. ik ben sws niet echt een filmkijker/kenner..
Ik heb hem iig toegevoegd aan mijn Netflix lijst.. Maar daar staat wel meer op wat ik wil kijken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat weet ikMaar deze is gewoon vermakelijk met muziek die perfect getimed is bij de scenes
Ja daar heb ik ook nog genoeg op staan, heel de tijd van alles toevoegen maar dan uiteindelijk toch iets anders gaan kijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hem iig toegevoegd aan mijn Netflix lijst.. Maar daar staat wel meer op wat ik wil kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |