Ik kreeg het gratis met zo’n kraskaart van AH, maar het is geen aanrader.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag het laatst eens staan, maar kan het dus ook laten staan.
vertel........quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dan maar een ban...
Hypocriet dom kutvolk
Spruitjes salade had gewoon die wedstrijd moeten winnen....quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, Vlammetjes-salade van Johma is goor.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ga Lord of the Rings kijken met Vlinder
Iewquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Spruitjes salade had gewoon die wedstrijd moeten winnen....
Ze is mijn Galadrielquote:
We richten gewoon het Koningrijk van Brabant op en zullen de boel eens goed regelen hier voor de mense.quote:
kerelquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We richten gewoon het Koningrijk van Brabant op en zullen de boel eens goed regelen hier voor de mense.
Alle moslims terug naar Antarctica!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
islamofiele debielen, flikker toch op naar Saudi Arabie.
hmmmm 🤔quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle moslims terug naar Antarctica!!
Beetje laat om nu nog aan te zetten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ga maar lekker LOTR kijken Etto.
de hele trilogiequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje laat om nu nog aan te zetten.
MY PRECIOUSquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij begon er zelf over..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het lange films zijn. En dat is eigenlijk ook het enige wat ik er over weet...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ga Lord of the Rings kijken met Vlinder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |