Interesseert me geen reet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Afrikaans kindje kan drie maanden leven van 60 euro.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:BudapestenaarPizza gyros klinkt zo gek nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik wilde hem er over bellen, maar helaas gelijk ..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Zielig gedoe. Alsof hij daar wakker van ligt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:59 schreef Ama het volgende:
179 stapjes.Koelkast en terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna 7k, 2 weizenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
10.738 stapjes, chinees op, geen bier, vanochtend alweer een muntje gevonden. Nuttige werkjes gewerkt, op tijd naar bed![]()
En die zes tientjes had ik anders aan eoa flutbiljetje uitgegeven. Het is een mooie dag
Postbezorger kan ook nogquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Of je bent werkeloos, of order picker
Geen van beiden. U wint de telefoon van @Dr_Flashquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Of je bent werkeloos, of order picker
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed @:BudapestenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er ontbreekt inderdaad de Boedapest Pannenkoek.quote:
Waar haal je dat nou weer vandaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar mijn pa is jarig en die woont in de godvruchtige bible belt en korte broeken worden daar niet op prijs gesteld.
Dat wordt een kletsnat ding, aangezien goulash in Hongarije soep is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er ontbreekt inderdaad de Boedapest Pannenkoek.
Die moet dan wel met goulashtopping zijn...
Weet ikquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een kletsnat ding, aangezien goulash in Hongarije soep is.
Leek mij ook al niet lekker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, Vlammetjes-salade van Johma is goor.
Klinkt ook al een beetje als frikadellensap met koolzuur, rabarberijs of beverbiefstuk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zag het laatst eens staan, maar kan het dus ook laten staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je zo nog mensen de les lezen in POL of kruip je meteen op Vlinder?
Of tegelijkertijd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je zo nog mensen de les lezen in POL of kruip je meteen op Vlinder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |