https://www.decathlon.nl/(...)0?mc=8641166&c=Groenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dingetjes uit het zwembad vissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik erger me soms aan mezelf omdat ik zo niet sociaal ben. Te teruggetrokken in mijn eigen kleine cocon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 14:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jeetje wat een goede dag heb jij
nee, ik ken alleen de donut en de ledstripsquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie nog die ene lamp die ik had besteld 100 jaar geleden.
Die vierkante met die led cirkel er in.
Nog steeds niet verzonden
https://shop.moonside.des(...)d=120226228935810166quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ken alleen de donut en de ledstrips
Die aambei?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
En toen je zei "Fuckoff met je leveringsproblemen, ik wil NU mijn geld terug"?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://shop.moonside.des(...)d=120226228935810166
Deze. Ze reageren wel op mijn mails. Zeggen dat ze leveringsproblemen hebben
Nee ik wil die lamp :pquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toen je zei "Fuckoff met je leveringsproblemen, ik wil NU mijn geld terug"?
ja, dat verklaart wel waarom ze niets verzonden hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://shop.moonside.des(...)d=120226228935810166
Deze. Ze reageren wel op mijn mails. Zeggen dat ze leveringsproblemen hebben
Weet je nog dat oog dat ik heb besteld?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:11 schreef gianni61 het volgende:
Ik koop ook altijd 2 gebakjes voor mij "en het bezoek"
hmmquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je nog dat oog dat ik heb besteld?
Oog?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet je nog dat oog dat ik heb besteld?
Al onze vaderlandse magen moeten gevuld worden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Duurt wel nog een uur voordat het weekend is voor de hardwerkende Nederlander
Dilan approve this postquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Duurt wel nog een uur voordat het weekend is voor de hardwerkende Nederlander
Hmm. Was er toen niet ook al de twijfel of dat zakje legit was?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Was er toen niet ook al de twijfel of dat zakje legit was?
Zit je nog in de klachtperiode van Paypal oid?
Nee geloof het niet. Maar er zijn replies van mensen op de site die zeggen dat levering idd erg lang duurt maar dat ze het wel krijgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm. Was er toen niet ook al de twijfel of dat zakje legit was?
Zit je nog in de klachtperiode van Paypal oid?
Dat ding heb je al maanden geleden besteld toch? Vrees dat je die niet meer gaat krijgenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Nee geloof het niet. Maar er zijn replies van mensen op de site die zeggen dat levering idd erg lang duurt maar dat ze het wel krijgen
Dat wint die haai dan niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
GPT5 is wel weer even verbetering ten opzichte van de vorige. Gaat nog net niet de wereld overnemen.
Lol. Ziet er uit als een kwaliteitje. Komt me vaag bekend voor, maar geloof niet dat ik hem gezien heb.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, zojuist deze film besteld
Bekijk deze YouTube-video
Ja lijkt me toch wel jouw soort filmquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol. Ziet er uit als een kwaliteitje. Komt me vaag bekend voor, maar geloof niet dat ik hem gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |