Bij ons waren vwo en gymnasium wel belangrijker. Die organiseerden ook de examenstunt enzo. kon me verder niet zoveel schelen, maar dit soort dingen vielen gewoon op toen ik op het vwo zat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh bij ons en was havo en vwo gewoon gelijk
Ik twijfel nog of ik een tweede pak ga halen en die dan ook moet opeten voor ik naar mijn volgende bestemming vertrek...quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb eerst 2 opleiding voortijdig afgebroken. Bij mijn 3de studie werd ik ziek en overleed mijn vader.
Ik heb wel daardoor de economische crisis wel omzeild en kon makkelijkere aan een baan komen.
Ja dat klinkt verschrikkelijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik een tweede pak ga halen en die dan ook moet opeten voor ik naar mijn volgende bestemming vertrek...
Mijn vetjes zeggen ja, mijn verstand zegt nee. Wat te doen, wat te doen?quote:
Dat is wel een meevaller, ik had dat geluk nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb eerst 2 opleiding voortijdig afgebroken. Bij mijn 3de studie werd ik ziek en overleed mijn vader.
Ik heb wel daardoor de economische crisis wel omzeild en kon makkelijkere aan een baan komen.
Welke crisis was dit? /millennialquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb door het langer studeren ook vakkundig de financiële crisis ontweken
Dat eet ik nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:40 schreef Ama het volgende:
Ook maar even bedenken wat ik moet halen voor barbecue morgen maar ik denk niet zo heel veel. Bakken jullie altijd zelf stokbrood af of halen jullie altijd lekker lui op de dag zelf bij de supermarkt?![]()
En als je dat niet koopt of eet hoef je natuurlijk niet te reageren met dat eet ik niet.
Maak een account voor m aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond kan zo aansluiten hier bij de club. Geeft ook alleen maar op hapjes en stapjes.
Luister naar je hart.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vetjes zeggen ja, mijn verstand zegt nee. Wat te doen, wat te doen?
Die toen in de VS de banken omvielen dacht ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke crisis was dit? /millennial
Die kiest voor jou natuurlijk.quote:
Je verstand is op vakantiequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vetjes zeggen ja, mijn verstand zegt nee. Wat te doen, wat te doen?
Dat soort dingen verschillen per geval. Stukje lokale cultuur, stukje pech.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet, want zo raar ben ik niet. Alleen gewoon mezelf en aardig e.d.. Dus ik snap het serieus gewoon nog steeds niet
Zal er ook wel mee te maken hebben gehad dat ik uit een iets wat armer gezin kom en daarom mss anders was ofzo.
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke crisis was dit? /millennial
Je wordt zelf steeds verve..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:49 schreef gianni61 het volgende:
youtube reclames worden steeds vervelender
Die zit nog steeds in de werkmodus.quote:
Kip-ei verhaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heel normaal ja dat je als 12 jarige hoopt dat je onderweg wordt aangereden en dood gaat ja. Heel normaal ja.
Je zou natuurlijk ook gewoon wel iets lekkers kunnen halen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik een tweede pak ga halen en die dan ook moet opeten voor ik naar mijn volgende bestemming vertrek...
Wat voor burger?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo even een burger en broodje pakken als lunch
Dit komt natuurlijk bovenop al het andere lekkers dat ook in huis is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook gewoon wel iets lekkers kunnen halen.
Saaie vega versie. Niet heel bijzonderquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je wordt zelf steeds verve..
Nee dat klopt niet
Beer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |