Groot hoofd model.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Is het internationale kattendag?![]()
Kijk hoe groot die wordt
[ afbeelding ]
Ja, ik snap het probleem niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:09 schreef STING het volgende:
[..]
Geen pielemuis in bed, betekent automatisch geen date in bed.
Toch?
Dat is normaal voor groeiende dieren (en kinderen)quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
zijn hoofd lijkt wat uit verhouding heb ik het idee
Jezus, dat is lang geleden. Vond ik wel erg stoer vroeger.quote:
Ok dan, waarvan aktequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, ik snap het probleem niet.
Ze laten zelfs de eenvoudigste emails door AI schrijven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens heb ik een collega van 24 die bij ons haar eerste werk heeft en bijna 1x per maand een nonsense bericht plaats op Linkedin over haar werkOverduidelijk geschreven door AI.
Waarom?
Engagementquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens heb ik een collega van 24 die bij ons haar eerste werk heeft en bijna 1x per maand een nonsense bericht plaats op Linkedin over haar werkOverduidelijk geschreven door AI.
Waarom?
Ryan Reynolds gaat de serie nieuw leven inblazen. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus, dat is lang geleden. Vond ik wel erg stoer vroeger.
Uiteraard. Zo'n hippe aluminium Dopper geloof ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Engagement
Ook de hele dag een waterfles bij zich?
Hey Stigquote:
quote:
Misschien laat ze wat groeien bij de mannelijke collega's.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
En natuurlijk zo veel mogelijk al in management / corporate jargon praten
Te professioneel gedragen voor de functie die je hebt, maar wel op de eerste warme dag in een heel kort broekje naar werk komen.
Ik weet niet, ik vind er wat van.
Verwacht ook snel te groeien.
Neuh daar hebben we iemand anders voor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien laat ze wat groeien bij de mannelijke collega's.
Ik las laatst voor het eerst een CV van een kandidaat en de tekst zag er zo 'glossy' uit, dat het wel met AI geschreven moest zijn. Instant turn off.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom?
That explains a lot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Niet haten op gen Z
Ik hoor daar ook bij
Glossy ook echtquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik las laatst voor het eerst een CV van een kandidaat en de tekst zag er zo 'glossy' uit, dat het wel met AI geschreven moest zijn. Instant turn off.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |