Maak een account voor m aan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hond kan zo aansluiten hier bij de club. Geeft ook alleen maar op hapjes en stapjes.
Luister naar je hart.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vetjes zeggen ja, mijn verstand zegt nee. Wat te doen, wat te doen?
Die toen in de VS de banken omvielen dacht ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke crisis was dit? /millennial
Die kiest voor jou natuurlijk.quote:
Je verstand is op vakantiequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vetjes zeggen ja, mijn verstand zegt nee. Wat te doen, wat te doen?
Dat soort dingen verschillen per geval. Stukje lokale cultuur, stukje pech.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet, want zo raar ben ik niet. Alleen gewoon mezelf en aardig e.d.. Dus ik snap het serieus gewoon nog steeds niet
Zal er ook wel mee te maken hebben gehad dat ik uit een iets wat armer gezin kom en daarom mss anders was ofzo.
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke crisis was dit? /millennial
Je wordt zelf steeds verve..quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:49 schreef gianni61 het volgende:
youtube reclames worden steeds vervelender
Die zit nog steeds in de werkmodus.quote:
Kip-ei verhaal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heel normaal ja dat je als 12 jarige hoopt dat je onderweg wordt aangereden en dood gaat ja. Heel normaal ja.
Je zou natuurlijk ook gewoon wel iets lekkers kunnen halen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik een tweede pak ga halen en die dan ook moet opeten voor ik naar mijn volgende bestemming vertrek...
Wat voor burger?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo even een burger en broodje pakken als lunch
Dit komt natuurlijk bovenop al het andere lekkers dat ook in huis is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook gewoon wel iets lekkers kunnen halen.
Saaie vega versie. Niet heel bijzonderquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je wordt zelf steeds verve..
Nee dat klopt niet
Beer
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Saaie vega versie. Niet heel bijzonder
Ook allemaal met mint zeker.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit komt natuurlijk bovenop al het andere lekkers dat ook in huis is.
Het hing hier ook van de school af.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat soort dingen verschillen per geval. Stukje lokale cultuur, stukje pech.
Ik hoorde altijd dat het belangrijk was om de juiste kleding te hebben. Echt nog nooit gezien. Niet vroeger en niet nu. Al zal het ongetwijfeld ergens wel zo zijn.
Wij hadden wel een groep kakkers die op hockey zaten. Die gingen met elkaar om. De tennissers ook.
De groep die buiten stond te roken.
En dan had je ons, de nerdjes die binnen bleven en gingen klaverjassen.
Tuurlijk waren er een paar die het nodig vonden om stoer te doen tegen ons, maar ze werden compleet genegeerd. Dus hield het op.
Uitje fruiten en meebakken, augurkjes erbij enzo.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Saaie vega versie. Niet heel bijzonder
ik heb geen uiquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uitje fruiten en meebakken, augurkjes erbij enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |