Het verotte is dat hij nogal aantrekkelijk is volgens dames en dus elke week wel met een hele rits ligt te krikken, die lopen dus allemaal herpes op... hoe kan ik hem over halen om condooms te gebruiken en een beflapje te gebruiken bij het zoenen..... anders worden er echt veel besmet Ik snap trouwens niet dat die wijven erin trappen..
quote:je hebt het over jezelf
Op zondag 23 februari 2003 13:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik hoorde onlangs dat iemand die ik kende herpes heeft... nou weet ik dat dat nogal een losbandig type is...
quote:vast niet
Op zondag 23 februari 2003 13:40 schreef just me het volgende:[..]
je hebt het over jezelf
quote:Nou niet dus en kan het een beetje serieus en ontopic, oke? bedankt.
je hebt het over jezelf
quote:Sorry maar zoenen met een beflapje, en dat serieus noemen. Je hebt hem trouwens al gewaarschuwd en daarmee zou de kous af moeten zijn. Denk dat dit meer een "waarom krijgt hij wel al die wijven vrouwen mee en ik niet" verhaal is en dat hoort meer in R&P thuis.
Op zondag 23 februari 2003 13:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Nou niet dus en kan het een beetje serieus en ontopic, oke? bedankt.
[Dit bericht is gewijzigd door Pushit op 23-02-2003 13:56]
quote:inderdaad , zullen we een modje roepen ?
Op zondag 23 februari 2003 13:47 schreef Pushit het volgende:[..]
Sorry maar zoenen met een beflapje, en dat serieus noemen. Je hebt hem trouwens al gewaarschuwd en daarmee zou de kous af moeten zijn. Denk dat dit meer een "waarom krijgt hij wel al die wijven mee en ik niet" verhaal is en dat hoort meer in R&P thuis.
quote:
Op zondag 23 februari 2003 13:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
beflapje gebruiken bij het zoenen
BHFH is weer in vorm
quote:Juist.....lijkt me ook wel nodig...
Op zondag 23 februari 2003 13:48 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
inderdaad , zullen we een modje roepen ?
quote:Nee, maar het is gewoon erg dat al die wijven dus geslachtsziektes op lopen door zulke figuren en je kan er niks aan doen!! Hoe kan ik hem duidelijk maken dat hij fout bezig is dan?? Hij zegt zelf dat hij gewoon lol wil hebben en dat als hij ziek wordt dat "jammer" is maar dat die kans toch klein is, "chill man"
Op zondag 23 februari 2003 13:47 schreef Pushit het volgende:[..]
Sorry maar zoenen met een beflapje, en dat serieus noemen. Je hebt hem trouwens al gewaarschuwd en daarmee zou de kous af moeten zijn. Denk dat dit meer een "waarom krijgt hij wel al die wijven mee en ik niet" verhaal is en dat hoort meer in R&P thuis.
quote:Wij heten vrouwen
Op zondag 23 februari 2003 13:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Nee, maar het is gewoon erg dat al die wijven dus geslachtsziektes op lopen door zulke figuren en je kan er niks aan doen!! Hoe kan ik hem duidelijk maken dat hij fout bezig is dan?? Hij zegt zelf dat hij gewoon lol wil hebben en dat als hij ziek wordt dat "jammer" is maar dat die kans toch klein is, "chill man"
quote:Juist..., dames.... vrouwen meisjes...maar w*** is niet netjes
Op zondag 23 februari 2003 13:49 schreef yvonne het volgende:[..]
Wij heten vrouwen
quote:Dit is een mannentopic
Op zondag 23 februari 2003 13:49 schreef yvonne het volgende:[..]
Wij heten vrouwen
Maareuh BHFH maak je niet zo druk om anderen, ik blijf erbij dat het onbewust misschien jaloezie is ten opzichte van zijn scoren en jou euh... mja niks eigenlijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Pushit op 23-02-2003 13:52]
quote:Neh...
je hebt het over jezelf
quote:
Het verotte is dat hij nogal aantrekkelijk is volgens dames en dus elke week wel met een hele rits ligt te krikken
quote:*grin*
Op zondag 23 februari 2003 13:51 schreef Wisp het volgende:
je kan ook stiekem in z'n slaap naar hem toegaan en op z'n voorhoofd tatoeren "ik heb herpes"
quote:hij klaagt toch?? dan hup naar klaagbaak
Op zondag 23 februari 2003 13:51 schreef yvonne het volgende:
Van SEX naar R&P
quote:Ik klaag ook
Op zondag 23 februari 2003 13:55 schreef just me het volgende:[..]
hij klaagt toch?? dan hup naar klaagbaak
Over z'n taalgebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |