quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard stond dit al klaar, etc.
Nick Kamen - I Promised Myself
Haddaway - What Is Love (Eat This mix radio edit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:52 schreef Tjoent het volgende:
Goedenavond peeps![]()
Ik luister ook weer even mee.Hoi Tjoent. Coole radio heb je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Goedenavond peeps![]()
Ik luister ook weer even mee.Goedenavond en welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed gedaan hoor. Zou eigenlijk je UI kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:54 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dank... zelf geknutseld.
Ben regelmatig met ChatGPT aan de slag.
Soft Cell - Tainted Love (2023 version)
Dat is best een idee jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed gedaan hoor. Zou eigenlijk je UI kunnen zijn
Ik heb nog steeds goede connecties met de UI-politie. Ik kan eens voor je lobbyenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:56 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat is best een idee ja![]()
Maar komt enigszins ondankbaar over m.b.t. m'n huidige UI. En het plaatje is te groot denk ik?
Goedenavond peeps![]()
Ik luister ook weer even mee.Hoi Tjoent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Johnny Cash - Ring Of Fire
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:59 schreef Tjoent het volgende:
Heb ook wat voor Radio49 zitten knutselen...![]()
Uw dienstdoende DJ
Het is mijn week wel.... Ik ben deze week ook al ge-muppet, omdat ik in het personeelsblad stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar knap hoor, de details ook. Die rode ketel..
(Ik betwijfel alleen of Chris Lowe blij is met z'n nieuwe coupe)
Rhys Lewis - Stranger
Hij zet er ook haast achter in dit nummer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
De tweede van zijn aanstaande EP. Over een relatie die heel kort van duur was. Zo kort, dat beiden eigenlijk vreemden voor elkaar bleven.Rhys Lewis - Stranger
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:59 schreef Tjoent het volgende:
Heb ook wat voor Radio49 zitten knutselen...![]()
Uw dienstdoende DJ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sprekend.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
ChatGPT is hard en meedogenloosquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind trouwens ook wel dat ik er érg kaal van af kom
Klopt. Nogal veel tekst. Ik vind het een fijn liedje, maar niet mijn favoriet van deze week. Die komt straks uiteraard nog.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij zet er ook haast achter in dit nummer.
Expansievatquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is mijn week wel.... Ik ben deze week ook al ge-muppet, omdat ik in het personeelsblad stond
Maar knap hoor, de details ook. Die rode ketel..
(Ik betwijfel alleen of Chris Lowe blij is met z'n nieuwe coupe)
Jij moest er ook aan gelovenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |