@Momo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:01 schreef roos94 het volgende:
Momo heeft sowieso nogal moeite om een relatie te behouden.
Als Monica daarentegen nou had voorgesteld om als alternatief even flink te rampetampen ipv het genoemde gamen - misschien was deze man dan niet gestopt met de relatie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:57 schreef Marsenal het volgende:
https://www.ad.nl/show/mo(...)e-voorbij~a76796372/
Monica Geuze is weg bij nog eens een voetballer.
Mijn vrouw luistert een podcast met haar, ik kende haar voorheen alleen als 'vrouw van' Lars Veldwijk. Maar ik heb op die podcast 2 weken terug wel gehoord waarom deze relatie voorbij gaat. Haar man mag van haar niet gamen als zij thuis is, zij vind het een waardeloze hobby.
Een man zijn hobby ontzeggen en daar online nog mee lopen koketteren ook, dan ben je echt een onmogelijk kutwijf.
Het is wel een moeilijk lekker wijf ja. Als ik voor de zeventiende keer mijn Soul Level 1 pyromancer tegen Four Kings stuksla en opeens laat Monica Geuze haar tieten zien dan zet ik hem gewoon zonder morren uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:38 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Als Monica daarentegen nou had voorgesteld om als alternatief even flink te rampetampen ipv het genoemde gamen - misschien was deze man dan niet gestopt met de relatie.
Nee, niet dat ik weet, ik trek dat uit mijn hoge hoed nu. Maar toen mijn vrouw me dat stuk liet horen omdat ze wist dat ik daar best hard op zou gaan, dacht ik meteen bij mezelf, 'die zou er bij mij meteen uitvliegen' en twee weken later is het opeens zover.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft zijzelf aangegeven dat de relatie daarom is uitgegaan?
Zulke dingen in je podcast te bespreken, vind ik ook wel wat wazig. Er is nog iemand bij betrokken en ik weet niet in hoeverre die daarop zit te wachten, zeg maar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet, ik trek dat uit mijn hoge hoed nu. Maar toen mijn vrouw me dat stuk liet horen omdat ze wist dat ik daar best hard op zou gaan, dacht ik meteen bij mezelf, 'die zou er bij mij meteen uitvliegen' en twee weken later is het opeens zover.
Niet alleen dat het gebeurd is, dat zij hem dwingt de playstation uit te zetten als ze thuiskomt, maar dat ze er ook nog in haar podcast wijs over gaat zitten doen. Dan weet je zeker waar het dat weekend in de voetbalkleedkamer over gaat. Is gewoon vernederend.
Is zeker sneu ...quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:35 schreef vencodark het volgende:
Toch wel heel voor Steven en de kinderen/het kind.
Je vrouw/mama al zo snel met een ander samenwonen.
Ik zou wel 2 x nadenken, in haar geval.
'Mama was niet gelukkig met papa en jou. Nu is mama wel gelukkig. Dat gun je mama toch wel?'quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:35 schreef vencodark het volgende:
Ik zit net te denken... Als zij doordeweeks hun kind heeft en hij de weekenden dan woont dat kind al direct met mama en een andere kerel dan haar vader in huisquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:35 schreef vencodark het volgende:
Mama krijgt nog een baby.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
'Mama was niet gelukkig met papa en jou. Nu is mama wel gelukkig. Dat gun je mama toch wel?'
Vieze papaquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:44 schreef Momo het volgende:
Echte papa en vieze papa. En voor haar familie is het niet de nieuwe schoonzoon, maar de vieze zoon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |