abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219333740
Ik ben na bijna 4 jaar van de iPhone 13 naar de iPhone 16 gegaan. De iPhone 13 kocht ik toentertijd omdat de eerdere iPhone 12 een duidelijk minder goed scherm heeft. De iPhone 16 heb ik gekocht omdat, naast dat de iPhone 17 toen slecht verkrijgbaar was, mijn ervaring is dat iPhones na maximaal 4 jaar intensief gebruiken (onder meer als navigatie in de auto) echt vervelend gaan doen. Ik achtte de kans reeël dat mijn iPhone 13 op korte termijn niet meer alleen heel traag en extreem warmwormend zou zijn (batterij was al een keer vervangen), maar zelfs helemaal onbruikbaar. Gelukkig heb ik die toen voor circa 220 euro nog aan een recyclingsbedrijf kunnen verkopen.

De camera van de iPhone 16 is gewoon goed, die van de iPhone 17 zou zelfs nog beter zijn. Het is maar of je die paar 100 euro extra het waard vindt voor een telefoon die wellicht mechanisch het einde van de updatecyclus niet haalt.

iPhones krijgen de laatste jaren nog vele jaren updates waardoor zelfs met een minder nieuw model je 4 jaar de laatste iOS hebt. Dus het laatste model kopen is daarvoor niet nodig. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')